Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
en sporthoj ska ha 4cyl tycker jag, så är det bara.
Dagens bästa.
Jag tycker en sporthoj är mer än bara en motor.
Jag vill också tjöra! (och ha A-kort)..
jo men en äkta senorita ligger i en helt annan divition än en geisha
App app app! Signorina, om jag får be.
ska försöka provköra en så fort som möjligt
det är nog en brutal hoj. men för mig som vuxit upp med ylanden man vaknar av, varje kväll, varje sommar, några kilometer ifrån tyresövägen finns inga andra alternativ för en sporthojett råd, testa inte 1098, gör ni det i alla fall -skyll er själva
finns inga andra alternativ för en sporthoj
säljes: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=5768 ..eller bytes mot rad4 1000, eller hayabusa/zx12-r
1098 är säkert en kanonhoj, om man gillar v-twins. Dock verkar den väl inte vara speciellt överlägsen japshojarna om man kollar tester, eller har jag fel?
En R1 -04 är snyggare dock, och låter skönare. Jag saknade den där "wow"-känslan när jag såg 1098 på gatan första gången.
Den kom riktigt långt ner i FastBikes SBOTY test också, mest för att den inte funkade särskilt bra på gata (var iof långt ifrån snabbast på banan också). Jag kommer behålla min testvinnare Twin har aldrig varit min grej. Som nån sa; Fyra cylindrar måste ju va dubbelt så kul!Fast den kom bara på femte plats av fem möjliga i bikes test av de ledande literhojarna......men de e klart den är fin.
Den kom riktigt långt ner i FastBikes SBOTY test också, mest för att den inte funkade särskilt bra på gata (var iof långt ifrån snabbast på banan också). Jag kommer behålla min testvinnare Twin har aldrig varit min grej. Som nån sa; Fyra cylindrar måste ju va dubbelt så kul!
Självklart är det så. Jag pratade framförallt om grunddesignen som jag gillar bättre hos R1:an, men 1098 hör också till toppskiktet när det gäller de snyggaste hojarna på marknaden.Ta en närmre titt nästa gång, kolla in detaljarbetet, ex bromsok och fäljar. Jämför sedan. det finns nog allt en anledning till att det skiljer i pris...
Som att jämföra Lidl med en delikatessbutik.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|