3128578En 40-årig liten glosögd, fet, illa klädd, svart dam med tuttar ner till naveln...
"Lagomt är bäst"?.. Tänk all sex man hade missat med den inställningen!3128425Det var väl lite mer information än vad man ville ha!
Jag kan garantera att det finns tjejer som alla s.k manliga bröstexperter här på forumet skulle få klämma en hel del på innan dom känner av implanten. Det är dom som mogwai pratar om, som gör det måttligt dvs. Alla brudar som går från a-kupa till dd^3 är ju nästintill hemska (enl mig).
Lagomt är bäst
Jodu, det vet vi ju alla att kvinnor tänder något oerhört på poeter. Manodepressiva veklingar som bara ligger och pillar i sina mentala sårskorpor bland deras trasiga möblemang. Jojo.
Å andra sidan så väcks oftast de härligaste sidorna hos mig när jag ser ett par stinna silikontuttar på två ben. Man får liksom lust att skvätta lite på henne, torka av sig på gardinerna, rapa ljudligt och åka hem.
;-)
/perris
Är det inte förresten lite -94 med stora bröst? Tacka vet jag överarmar, smäckra handleder, hälsenans möte med vadlinjen, halsen i harmoni med huvudets profil, lårens linjer, näsor och munnar.
/perris
Jag sa "Lagom är bäst!"3128604"Lagomt är bäst"?.. Tänk all sex man hade missat med den inställningen!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|