ok, vi killar kanske inte är så smarta...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Vem bryr sig om bröst, när det finns röv? Bröst finns där och rycker i baugetten oavsätt.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
3128578En 40-årig liten glosögd, fet, illa klädd, svart dam med tuttar ner till naveln...

Skulle du vilja lapa henne mellan bena? tänk om om luktar allmänt illa hur luktar hon där nere? Nej du det måste finnas en attration annars funkar det inte men i längden funkar det inte enbart att gå på utseende man man måste ju få upp den för att tillfredställa annars kan man köpa frugan en dildo och sova framför tvn.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3128425 Det var väl lite mer information än vad man ville ha!

Jag kan garantera att det finns tjejer som alla s.k manliga bröstexperter här på forumet skulle få klämma en hel del på innan dom känner av implanten. Det är dom som mogwai pratar om, som gör det måttligt dvs. Alla brudar som går från a-kupa till dd^3 är ju nästintill hemska (enl mig).

Lagomt är bäst :fakta
"Lagomt är bäst"?.. Tänk all sex man hade missat med den inställningen!

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Jag läser det jag vill läsa, sen gör hjärnan om allt så mina fördommar får som dom vill.

De som var efter henne har tydligen gjort svart innan, de är faktiskt de bästa i sängen men men.....

Nu ska jag springa och smaska svartkaka

Drkosmos

Asfalt och träd är hårda !!!
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Letar.....
Har testat både äkta och fejk (tittar sig hastigt runt så inte sambon kommer).

Och jag kände faktiskt ingen skillnad men då hade hon gått ifrån A till B.
Så det var ju visseligen inga porrfilms tuttar vi snackar om.

Men det absolut sexigaste som finns är när allt passar ihop.
Det ska vara symetriskt.

Och självklart ska tjejen trivas med sig själv och ha bra självförtroende, för det syns på tjejen om hon har bra självförtroende. Och en del påstår att en del av självförtroendet sitt i tuttarna.

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
stort, smått, plast, icke plast, ge mig allt :drool

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Tjejer är inte korkade bara för att dom skaffar silikonbröst.
Att få bättre självförtroende och få mer uppmärksamhet finns det många tjejer som vill. Fast de gör det genom andra saker. Är det också korkat då?

Alla får ju göra som de själva vill. Personligen skulle jag inte våga göra något ingrepp och mina bröst fyller sin funktion perfekt.
Att de sen blir hängigare ju äldre man blir, plus om man skaffar barn. That´s the way life goes.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Alla ni som klankar ner på sillisar har antagligen bara råkat ut för det som nån nämnde. Gå från A till D t ex. Jag har visserligen inte klämt på så jättemånga men tillräckligt för att inse att dom är olika från person till person. Vissa med stora som är lika goa och mjuka som ett par standardtuttar men även såna som är mindre, hårda som mjuka.

Skillnad på saltlösning och silikon?

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Silikon är skönt. Naturligt likaså. Det viktigaste är ändå att tjejen/kvinnan är nöjd med dem och sig själv. Så vem bryr sig om de är äkta eller plastik, de ska ju ändå "bara" slickas och sugas på. Pillevicken brukar jag stoppa någon annanstans, även om ett spanskt kan vara okej ibland :)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Perris.. Hade jag haft fler inlägg i gaytråden hade jag varit lite kär i dig!

Jodu, det vet vi ju alla att kvinnor tänder något oerhört på poeter. Manodepressiva veklingar som bara ligger och pillar i sina mentala sårskorpor bland deras trasiga möblemang. Jojo.

:)

Å andra sidan så väcks oftast de härligaste sidorna hos mig när jag ser ett par stinna silikontuttar på två ben. Man får liksom lust att skvätta lite på henne, torka av sig på gardinerna, rapa ljudligt och åka hem.

;-)

/perris

Pojkar pojkar pojkar... Med rätt längd, ett tight arse, rätt inställning och nipples som lypsylkorkar spelar inte storleken nån som helst roll!

Om silllisar och saltlösning handlar det väl ändå mer om huruvida implantatet sitter under eller över bröstmuskeln?

Och... Det är fint för ögat, men the real thing är bättre i munnen, eehh.. handen!?

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Spelar egentligen ingen roll. Så länge rattarna är schyssta! Min nuvarande har och en tidigare hade. En massa andra jag har haft hade inte. Skit samma. Tycker fake är jävligt porrigt nuförtiden. Lite slampigt på något sätt. Fasta o fina o passar finfint i handen. Dessutom faller kläder mycket bättre på tjejer MED. :)

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Det var så längesen jag fick ligga så jag vet inte riktigt vad bröst är för något längre..:confused:

Men jag tycker att allt ska passa ihop. Formen är betydligt viktigare än storleken. Hellre små fasta än stora hängiga bröst.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Mogwai!
Inte du på avataren, eller?

Till saken.
När jag körde paketbil (ung och lågkonjunktur) så såg man alltid till att köra in lite tid, så man kunde snacka med en riktig puma på ett företag i slutet av rundan.
En dag stod jag utanför företaget och sorterade fraksedlarna innan jag gick in.
Såg puman genom fönstret.
Hon var inte speciellt snygg.
Inte alls i min smak faktiskt.
Men:
När man gick in och snackade med henne var magin tillbaka!

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Hoj
R1
En annan väljer brud efter hur hon är, inte hurvida hon har sillisar eller inte.. he he

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Grejern är väl att de taxöron en tjej har är de hon har fått. Dom kan se ut hur som helst. Men när en tjej oppererat sig och det ligger 2 knöliga honungsmeloner omhöljda av ett mjukare lager människa ute i armhålerna så känns det lite trist. Vad pröjsar man för det jobbet? 20k? och sen säger det lite om människa bakom beslutet. Jag tänker inte opperera mig för att se het ut och Jag vill inte ha en tjej med saker i strutarna som hon oppererat in och som är läskiga att ta på.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept