Okej han är ju smart!

Katana-Jocke

Second place - First loser...
Gick med
24 Jun 2009
Aten, Grekland. Numera tillbaka i Sverige & E-tuna
Hoj
Katana -82, 2*Katana -83, Nico Bakker 1168 -83, Moto Martin GSXR 1100W -83, GSXR 1100 -89, GSXR 1100 -86, Husqvarna WR 250 -85b, Kawa Icefighter GPZ 900R special

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Från The Dudesons. Finlands svar på Jackass typ.

the dudesons...är som en överdrivet präktig gosskör jämfört med the jukka brothers...

[YOUTUBE-ID]K9Khy-NXF0g[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]o17sCBvgU00[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]o17sCBvgU00[/YOUTUBE-ID]

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Öööh, du menar altså att du ser ingen skillnad på en person som tar på sig skinnställ och hjälm, utifall det skulle ske en olycka och sen sätter sig på sin hoj för att köra en sväng i solskenet

eller nån som tar på sig plåtdojor, har inga som helst skydd, och glider på asfalten efter en hoj, fortare och fortare tills han släpper och ramlar?

det första är en person som gör något man tycker om, som till 99,9% chans är helt säkert, men tar endå på sig massa skydd utifall just den gången kommer vara dendär 0,1% då det sker en olycka

den andra vet att han kommer chasha, är oundvikligt, åker endå iväg helt utan skydd eller nånting bara för att få uppmärksamhet/bekräftelse/pengar whatever.

men du tycker det är helt exact samma sak?

eller folk som åker på skorna efter hojjar utan förare?

Jimmy I

Dead On Arrival
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
2016 Aprilia Shiver 750
Denna killen är helt klart med i MENSA.

Last edited:

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Har du testat adhd medecin? Jag gillade iaf inte att var en zombie, jag dör hellre av nån dum ide jag fick än lever som en känslodöd fisk.. Även om jag håller med om att det iaf bör finnas en chans att klara sig helskinnad :D

Ni klagar på det hylla nästa "busa med mc inne i stan"film.

EEeeeee va?

Ankan_84

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Har hittat den Retta:)
Undrar om polarna till honom hade skrattat lika mycket om han hade knäckt nacken vid fallen. De gänget verkar knappast vara de skarpaste knivarna i lådan.

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tur att det finns såna som honom åtminstone som kan roa oss som gillar sån typ av "humor" och så man slipper göra skitjobbet själv :näsblod
Det finns för LITE idioter helt enkelt, mer sånt här vill vi se. Moralpaniken lamslår halva kristna Sverige men det känns ju som att det kvittar.

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Undrar om polarna till honom hade skrattat lika mycket om han hade knäckt nacken vid fallen. De gänget verkar knappast vara de skarpaste knivarna i lådan.

Hade han inte redan knäckt nacken 2ggr??? han e nog odödlig..!
Allvarligt, han hade fått/kommer få minst tusen rip'ar å vif'ar bara för att innerst inne var han en jävla go' kille, å typ alla gilla honom, å ännu fler gör anspråk på att känna honom.....unt so weiter.

För övrigt ger jag fan i hur många bestick det ska vara i en låda! Chips i en skål, indianer i en kanot eller hästar i ett stall... Snubben e dum i huvvet å kommer antagligen dö snart av sitt droganvändande eller nåt annat smart han sysslar med under tiden!

peppureikä

Guest
Jävla kioskmongo!
Varför då?Han skadar ju ingen annan än sig själv,eller hur?I stället mongon i trafiken(han som får inte nämnas här,inget illa menat Hr.G)är han bättre?Hela filmen är ju ungefär som jackass om du hajar,det går ju ut att vi ska ha roligt på deras bekostnad,alltså HUMOR,komprendo?

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...