Okej han är ju smart!

peppureikä

Guest
Kioskmongon (även om det inte var mitt uttryck?)

Ghostridern kör ju iaf hoj vilket denne klämmogna finnen inte ens klarar...
nej men herregud,hur ska jag förklara det hela för dig din j...a tröga jäveln!Fattar du inte vad dom gör?Hur länge har du kört hoj?Finns det nån här i forumet som kan förklara killen här vad e det frågan om?Alltså,det finns en hel del killar som vill ha uppmärksamhet på nätet o gör olika dumma saker som det här filmen visar!Sen finns det folk som vill se såna dumskallar o tycker att det är roligt,fattar du?Eller ska jag forstätta?Sen finns det FINNAR som kan köra både mc o F1 tex Kallio,räikkönen,Grönholm osv.fattar du vad jag menar????

Last edited:

Frulla

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2009
Hoj
06- ktm 660
Slutet tog fan priset...

Ja fick nästan sladd på tunga av skratt.

Han har nog finlands hösta försäkrings premie genom tiderna:D:D

peppureikä

Guest
Slutet tog fan priset...

Ja fick nästan sladd på tunga av skratt.

Han har nog finlands hösta försäkrings premie genom tiderna:D:D

Jag tror inte att han är försäkrad på nån bolag i Finland(kanske skenförsäkrad i Sverige:näsblod)

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
nej men herregud,hur ska jag förklara det hela för dig din j...a trög jäveln!Fattar du inte vad dom gör?Hur länge har du kört hoj?Finns det nån här i forumet som kan förklara killen här vad e det frågan om?Alltså,det finns en hel del killar som vill ha uppmärksamhet på nätet o gör olika dumma saker som det här filmen visar!Sen finns det folk som vill se såna dumskallar o tycker att det är roligt,fattar du?Eller ska jag forsätta?Sen finns det FINNAR som kan köra både mc o F1 tex Kallio,räikkönen,Grönholm osv.fattar du vad jag menar????

Okej det finns mer klämmogna finnar tydligen.... ömma sådana åxå, hehe. Ja, jag har kört hoj länge, men det finns killar å tjejer här som kan tala om för mig precis hur man gör med allt, å det e bra!

Vad e det du inte uppfattar riktigt? Jag uppfattar det som att det e en attentionwhore som kommer dö snart. Vissa gillar det han gör, jag gör det inte. Jag skiter i vad han gör, jag roas inte av det bara...
Om andra gör det så, fine...

Vad andra finnar gör utanför sin bastu känns ju relevant....
:kliamigirövenpää

peppureikä

Guest
Okej det finns mer klämmogna finnar tydligen.... ömma sådana åxå, hehe. Ja, jag har kört hoj länge, men det finns killar å tjejer här som kan tala om för mig precis hur man gör med allt, å det e bra!

Vad e det du inte uppfattar riktigt? Jag uppfattar det som att det e en attentionwhore som kommer dö snart. Vissa gillar det han gör, jag gör det inte. Jag skiter i vad han gör, jag roas inte av det bara...
Om andra gör det så, fine...

Vad andra finnar gör utanför sin bastu känns ju relevant....
:kliamigirövenpää
Suck,gå o lägg dig!

henk6867

Medlem
Gick med
26 May 2008
Hoj
-98 Suzuki GSX-R 750
Alltså jag förstår killen. Jag provade det där med plåtdojjorna, bara det att jag hade flip-flops och tog tag i en körande bil i thailand. Det kan kännas som en jävla bright idé för stunden. Men precis som för honom så slutade det på backen. Jag var full och provade inte någon ny "bright idé" direkt efter. Vad är hans ursäkt? :p

mr öland

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2010
Hoj
06 ktm 660
Öööh, du menar altså att du ser ingen skillnad på en person som tar på sig skinnställ och hjälm, utifall det skulle ske en olycka och sen sätter sig på sin hoj för att köra en sväng i solskenet

eller nån som tar på sig plåtdojor, har inga som helst skydd, och glider på asfalten efter en hoj, fortare och fortare tills han släpper och ramlar?

det första är en person som gör något man tycker om, som till 99,9% chans är helt säkert, men tar endå på sig massa skydd utifall just den gången kommer vara dendär 0,1% då det sker en olycka

den andra vet att han kommer chasha, är oundvikligt, åker endå iväg helt utan skydd eller nånting bara för att få uppmärksamhet/bekräftelse/pengar whatever.

men du tycker det är helt exact samma sak?

DU HAR SÅ RÄTT :tummenupp

Gadde

Medlem i lowbudgetracing
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Fireblade-08(Gata), Fireblade-08(Racehoj) R6-00 (Racehoj till salu)
Nån som har filmen? Letat, men hittar inte :(

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...