Lou siffer
officiellt lammkött
Märks.Linkan_Dt125r skrev:2428171Jag har inte körkort det är därför jag inte kan alla regler..
Märks.Linkan_Dt125r skrev:2428171Jag har inte körkort det är därför jag inte kan alla regler..
Linkan_Dt125r skrev:2427761Fattar inte riktigt vad du menar.. alltså jag menar att om jag köper ett trimsystem till min dt så att de blir ca 25hk är de olagligt att köra den då med lätt mc kort? om snuten tar mig kan jag få böter då?
Jag menar den går ju över 110 original och helt strypt så jag tycker inte det borde vara olagligt att stoppa på trim så att den accelerar bättre och får lite högre toppfart så länge man håller sig till hastigheterna?
dt_johan skrev:2428322Lagen sejjer 11kw... Men tro inte att nån någonsin kommer att kolla det enda di tar dej för skulle vara om den låter för jävlgt...
Linkan_Dt125r skrev:2428338Hahha okej.. sätter man trimsystem så låter det nog ganska mkt, men inte fan bryr jag mig
Men jag vet inte om jag orkar köpa nått trimsystem för det kostar ju ganska mkt och jag vet inte om det ger så himla mkt mer än det ostrypta originalsystemet ska då först prova fixa ypvsen
Men finns det nån som kan säga mig vilket trimsystem som är bäst? gianelli eller dep pipes? och finns det nån här som först har haft ostrypt originalsystem och sen satt på trimsystem? gav de mkt isåfall?
hehe nu e jag lite tjatig
ja det ska han fast jag sagt att det inte kommer ge alls mycket (mer än ett vassare ljud) än om han bara har ett avstryp original med en fungreader ypvs...Saabmosare skrev:2428420SKa du trimma innan du ens fått din ypvs att fungera?
ekenz skrev:2428800hur är det när man kör ostrypt egentligen. Blir man av med körkortet osv.
AntiAntonAnt skrev:2427758Stryper du ner det så att hojen ligger på 11kw så är det lungt. Och ja såklart att det inte är för mycket db.
t4pp3r skrev:2429149Stämmer men du måste besiktiga om hojen mä nya röret för att de ska vara lagligt.
Håller mä kalle detta kan bil en kul tråd...:corn
Edit: de va redan en kul tråd jävla moppefucko...
erkän att du skrev ett svar sen ver nån annan som svarade å då lät det mycket bättre å då vågade inte du ta konsekvenserna + eller?Bärgren skrev:2429472Det blev lite fel.
Mr EmCom skrev:2430057erkän att du skrev ett svar sen ver nån annan som svarade å då lät det mycket bättre å då vågade inte du ta konsekvenserna + eller?
(jag driver)
Saabmosare skrev:2428420SKa du trimma innan du ens fått din ypvs att fungera?
Reckless Rider skrev:2429452ooooch där kom de, tänk, jag höll på o bli utpekad som moppefucko för att jag fråga lite lätt mc frågor.. men denna killen har inte ens kortet än och snackar redan om trimning
t4pp3r skrev:2431301fattar inte riktigt... snackar du om mej och vad vill du få sagt? om du snackar om mej så kan jag ju säga att jag antagligen kommit längre än dej mä körkortet efterssom jag vet att det inte är lagligt att trimma.
t4pp3r skrev:2431469va?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |