Boffen
Thank you very much
mmmm fernet, najs
Den drack vi sönder idag, men vi har GD och Bells kvarBoffen skrev:mmmm fernet, najs
Trimdämparn kommer ifrån Bagwai Racing Pakistan, ger 13% linjär ökning av hastkräftorna.aRWe skrev:Billjuddämpare är det något nytt trimtips som man gått miste om, har sett det på någon annan hoj också (Galne Danskens)?
Det är hemligt, nu startar iaf Lunkans skithoj igen, alla stiften hade sotat igen och fuggarna va fulla av skit, dagens bensin suger fett, det är fullt av gröna avlagingar i fugghusen.Freppa skrev:Jag är inte alls avundsjuk. Nehej då.
Och förresten - var det verkligen Lunkan som var fyllesjuk, eller var det Micke som i sedvanlig ordning funderade på huruvida han skulle spy i hjälmen eller ej?
Eddie heter han, det ser ut att bli torrt på banan i morrnNinjaboy skrev:Jag bodde också på det hotellet i fjol! Trevlig kille som jobbar där och kör hoj på Ringen varje dag.
Kan inte bestämma mig om jag ska bo där eller på Blaue Ecke i år.
GSXR1100R skrev:Går och väntar på att banjäveln ska öppna, då ser vi denna unikt konstiga lösning på stänkskydd.
Silvertejp råkkar på möghojar.
Är det hojaffären i närheten av Blaue Ecke?Peno skrev:Om eftermiddagen regnar bort kan du alltid fördriva lite tid med att ta fram den lilla intresseboken och anteckna att jag har varit inne i den affären och köpt ett visir.
Ninjaboy skrev:Är det hojaffären i närheten av Blaue Ecke?
Var Helmuth rajslaiter?GSXR1100R skrev:Nu har vi lagt ett par feta varv på ringen, körde i lagomt tempo eftersom det va lite kallt, körde iaf om ett par korvätare och några engländare.
Blev fett omkörd av en gatreggad Radiacal
Nej han va inte ens där, nu är vi iaf hemma igen efter 250 mil igenom tyskland på järnhästarna, i morrn drar vi till Knudan för en heldag på bananMr K skrev:Var Helmuth rajslaiter?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|