Jävla fejk är vad det är.non-stop skrev:Nä,jag tror inte heller på det här.Av ren trots.
Hela ringen är fotosjåppad, själv finns vi inte ensvalmers skrev:Jävla fejk är vad det är.
Hohoho, han e för rolig gamlot! Heldag???GSXR1100R skrev:Nej han va inte ens där, nu är vi iaf hemma igen efter 250 mil igenom tyskland på järnhästarna, i morrn drar vi till Knudan för en heldag på banan
Vi missade ju bara ett pass din tjöteburgare.Peno skrev:Hohoho, han e för rolig gamlot! Heldag???
Japp, det var riktigt kul. Sitter nu och håller tummarna för en reservplats den 31 juli.GSXR1100R skrev:Vi missade ju bara ett pass din tjöteburgare.
Kul som satan va det iaf
Vi ska på Geleåsens Bike Week och köra bana hela veckan då, kom dit istället.Peno skrev:Japp, det var riktigt kul. Sitter nu och håller tummarna för en reservplats den 31 juli.
Hoppas jag får skrota din gammelgixxer då.GSXR1100R skrev:Vi ska på Geleåsens Bike Week och köra bana hela veckan då, kom dit istället.
Ja det hoppas jag oxo, men farbror måste va rädd om gubbakroppen den har ju gått sönder förr.valmers skrev:Hoppas jag får skrota din gammelgixxer då.
Den är ju för bövelen nyrenoverad.GSXR1100R skrev:Ja det hoppas jag oxo, men farbror måste va rädd om gubbakroppen den har ju gått sönder förr.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|