Har kört min gamla Mito på SRW 7st halvdagar!http://www.sydskanesemse.nu/
Bli medlem där så får du reda på allt du behöver
svenne du behöver inte ta kort för att köra bandag ifall du kan fixa släp och förälder som kör dig !samma gäller för dig spyker, sen e de inte kul att köra genom helsingborg för att ta sg till sturup/knutstorp
hehe
det är bara höra av sig om en träff så fixar de sig, kortet måste man ju dock ha först hehe
Har kört min gamla Mito på SRW 7st halvdagar!Enormt kul på en så liten o lättstyrd hoj, fick till hyfsade vartider också, iaf för att ha 34 hk!
![]()
Dock så måste man ha körkort eller licens för att få köra med Sydskånesemse.
Har kört min gamla Mito på SRW 7st halvdagar!Enormt kul på en så liten o lättstyrd hoj, fick till hyfsade vartider också, iaf för att ha 34 hk!
![]()
Dock så måste man ha körkort eller licens för att få köra med Sydskånesemse.
Japp det finns två intruktörer i varje grupp som hjälper dig till en början, men man brukar fatta galoppen ganska snabbt o sen är det bara till att kööööra skiten ur miton!Har man instruktör med när man kör där?
Japp det finns två intruktörer i varje grupp som hjälper dig till en början, men man brukar fatta galoppen ganska snabbt o sen är det bara till att kööööra skiten ur miton!
Köra bana är det absolut roligaste man kan göra på en hoj!
Tråkigare att gå omkull på vägen med lyktstoplar, träd, mötande bilister osv.tills man ramlar
hade ju varit en olika i knutstorp med någon som saka efter väl?
Japp det finns två intruktörer i varje grupp som hjälper dig till en början, men man brukar fatta galoppen ganska snabbt o sen är det bara till att kööööra skiten ur miton!
Köra bana är det absolut roligaste man kan göra på en hoj!
Det kommer efterhand, gjorde dock mina första knäskrap på landsvägarÄr det lätt att lära sig knäskrapa på bana? Greppet räcker till i vanliga gatdäck va? Ser fram emot bankörning, som fan
Nu blir det nog lite OT här![]()
Det kommer efterhand, gjorde dock mina första knäskrap på landsvägarMen självklart är det mycket lättare på bana. Däck brukar inte vara några problem direkt, men färska o ganska bra däck rekommenderas.
Körde själv med Michelin Pilot Power under mina bandagar. Bra grepp även i regn. Var snabbast i hela gruppen då det regnade o hela banan var genomblöt. Där trivdes Miton och jag!
OT är najs...![]()
Starta den nu och kolla om den går bra
*pssst* Glöm inte att regga dig på FH
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |