Oljeblandare till Cagiva Freccia C12R

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Starta den nu och kolla om den går bra :)

*pssst* Glöm inte att regga dig på FH

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
http://www.sydskanesemse.nu/

Bli medlem där så får du reda på allt du behöver :)
svenne du behöver inte ta kort för att köra bandag ifall du kan fixa släp och förälder som kör dig !:) samma gäller för dig spyker, sen e de inte kul att köra genom helsingborg för att ta sg till sturup/knutstorp :) hehe

det är bara höra av sig om en träff så fixar de sig, kortet måste man ju dock ha först hehe
Har kört min gamla Mito på SRW 7st halvdagar! :) Enormt kul på en så liten o lättstyrd hoj, fick till hyfsade vartider också, iaf för att ha 34 hk! :yoparty

Dock så måste man ha körkort eller licens för att få köra med Sydskånesemse.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Har kört min gamla Mito på SRW 7st halvdagar! :) Enormt kul på en så liten o lättstyrd hoj, fick till hyfsade vartider också, iaf för att ha 34 hk! :yoparty

ojdå trodde de var samma regler som för inhägnat område :)

tack för du rätta till mig där,

Haha jo mito är rappa små rackare :) 0.12 kw har dom per kilo ostrypt med mig på :)

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj

Har man instruktör med när man kör där?

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Har man instruktör med när man kör där?
Japp det finns två intruktörer i varje grupp som hjälper dig till en början, men man brukar fatta galoppen ganska snabbt o sen är det bara till att kööööra skiten ur miton! :yoparty

Köra bana är det absolut roligaste man kan göra på en hoj!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Japp det finns två intruktörer i varje grupp som hjälper dig till en början, men man brukar fatta galoppen ganska snabbt o sen är det bara till att kööööra skiten ur miton! :yoparty

tills man ramlar ;)

hade ju varit en olika i knutstorp med någon som saka efter väl?

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
tills man ramlar ;)

hade ju varit en olika i knutstorp med någon som saka efter väl?
Tråkigare att gå omkull på vägen med lyktstoplar, träd, mötande bilister osv. :tungan

Men jag tycker absolut att du ska testa bana i år om du har kortet, tror inte det blir några problem för dig att hänga med miton på SRW, svårare på knudan dock med den långa rakan. :)

Jag har ju sett din hoj innan. på tewdies garage finns ju bild på min, tewdies o affes(din) mito :D Var rätt fett att glida runt med 3 mitos! Ingen dussinhoj direkt.:tummenupp

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj

Är det lätt att lära sig knäskrapa på bana? Greppet räcker till i vanliga gatdäck va? Ser fram emot bankörning, som fan :)

Nu blir det nog lite OT här :fyllisar

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Är det lätt att lära sig knäskrapa på bana? Greppet räcker till i vanliga gatdäck va? Ser fram emot bankörning, som fan :)

Nu blir det nog lite OT här :fyllisar
Det kommer efterhand, gjorde dock mina första knäskrap på landsvägar :tungan Men självklart är det mycket lättare på bana. Däck brukar inte vara några problem direkt, men färska o ganska bra däck rekommenderas.

Körde själv med Michelin Pilot Power under mina bandagar. Bra grepp även i regn. Var snabbast i hela gruppen då det regnade o hela banan var genomblöt. Där trivdes Miton och jag! :D

OT är najs...;)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Det kommer efterhand, gjorde dock mina första knäskrap på landsvägar :tungan Men självklart är det mycket lättare på bana. Däck brukar inte vara några problem direkt, men färska o ganska bra däck rekommenderas.

Körde själv med Michelin Pilot Power under mina bandagar. Bra grepp även i regn. Var snabbast i hela gruppen då det regnade o hela banan var genomblöt. Där trivdes Miton och jag! :D

OT är najs...;)

hehe själv har man michelin pilot power på sin! :yoparty
Jo ska bli trevligt o dra på som fan hehe :)

e lite sur på förr förra ägaren som hade sönder skjutssadeln ..

Nu blir de jag och svenne som glider runt på banan med mitos hehe, och du får hjälpa oss en aning i början :rolleyes:

Spyker

Motorcykeln eller bruden?
Gick med
13 May 2010
Hoj
Cagiva Freccia C12R - 89
Höhö

Om ni undrar så går hojjen fint! Väntar på mitt nya batteri så är allting färdigt! Tack för hjälpen allihopa!

Ses ute på vägen!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...