Benke skrev:2194844Någon som vet om skivorna var flytande på -90 års modell? Sitter nämligen sådana på min, skulle vara intressant att veta om det är original eller extraextra....
War-psycho skrev:2193696Du ska vara TYST !!!
Är man så dum att man säljer sin brutalgixxer, då har man diskvalificerat sig att yttra sig i frågor angående god smak. (Eftersom man visat att man uppenbarligen inte har något omdöme överhuvudtaget.)
Nu springer du och köper en finhoj till, så kanske du blir förlåten.
Dom första årsmodellerna i så fall, dersa bakparti var ju ändå inga vakra skapelser, där passar kuts bättre.JT skrev:2195009PS, En Gixxer ÄR snyggast med cutsen på, äkta 80-tals racing känsla!
Noyah skrev:Undrar varför den går så dåligt
Noyah skrev:2218662Avanti jag såg en broder idag ute på värmdö (Grisslinge)!
undrar om det är någon på SH?
marsva83 skrev:2237156hej! någon som vet nån bra sida med info om våra hojar gällande acc tider o liknande? tex om tillverkaren angivit tider på 0-402m, 0-100, 100-150 osv... eller om ni kanske har mätt era egna hojar?
Vi kör snygga hojar!!
Benke skrev:2198598Skulle behöva ett orginal (klart) kåpglas till en gsxr 750 -90, då jag endast fick med ett mörkt... Skulle gärna filmat lite när vi ska ut på storrunda på nationaldagen, men vill ogärna köra utan kåpglas...
Pma gärna om ni har ett eller vet var jag kan få tag i ett i rödaste rappet
marten_larsson skrev:2193524Näe, det e nog inte mig du ska rådfråga om specialgjorda grejor, e kass på sånt Men jag tycker också kutsen e asful, för hög å fyrkantig... Jag tycker GSX-Rn ser skitsnygg ut bakifrån, härliga lampor bak.. det enda jag klagar på med den hojen e framlampan som ser riktigt ful ut i vissa vinklar.
Black Pearl skrev:2241407Nåväl.. det blir ingen kuts, så det så. Min pärla få vara som hon e, lika vacker som hon igentligen har varit hela tiden...
Fast några nya blinkers ska hon nog få och så ska jag fixa lite i bak med nummerplåten.. och ta bort mina sidoreflexer.. (blir grymt mobbad..)
Här är en bild på min kärlek...
marten_larsson skrev:2241445Hehe, låter bra! Håller med om att reflexerna e fula, kanske kunde fixa nåt snyggare för det e ju rätt bra trafiksäkerhetsmässigt.
Själv funderar jag på att lacka om hojen, har varit på tal ända sen jag la den första gången vid garagesvängsträningen och har nu nästan blivit ett obligatoriskt ingrepp eftersom det hände 5-6 gånger till
Nån som har förslag på färg/färgsättning? Inget avancerat för det kommer vara första gången jag provar...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|