Väldigt tragiskt
Skickar tankar till anhöriga och vänner!
(Kan för övrigt meddela att det ser bättre ut för den andre inblandade Han får skriva själv sen om han vill.)
Blev väldigt ledsen när jag såg att det var din farbror Tess, vi har ju träffats ett par gånger i Rissne och snackat lite, du jag robban och micke och du har alltid varit så glad, all skit ska jämt drabba dom bästa verkar det som.
Ta hand om dig!
/Josefina med svarta gixxern i 24:an (om du kommer ihåg)
Klart jag kommer ihåg dig, tack för de fina orden!
Vi kommer ha en minneskortege den 20e juni, hoppas vi ses då.
Kram Tess
Hej beklagar värkligen sorgen över Olle har fortfarande lite minnesluckor från den dagen men kommer finnas tillgänglig för anhöriga för frågor eller bara prata om ett tag just nu klarar jag bara att vara uppe ur sängen en stund åt gången. Dom har skruvat ihop axeln på mig och bröstkorg och ryggen kommer läka av sig själv så jag kommer att bli nästan helt återställd enligt läkare. Kommer självklart försöka att delta vid minnesstunden
Mvh Tobbe
Jag floppade
Satt och vänta på er från straxt efter ett, det kom en hojåkare och vi snacka en stund och han drog efter ett tag, tänkte att ni kanske hade åkt över skogs ekeby.
Straxt innan 14 och ett par min innan alla kom så gick jag upp till busshållplatsen i tron om att jag ni åkt annan väg.
Men ni drog förbi precis när jag va vid busshållplatsen, kasta upp kameran lite fort och försökte dra av några bilder på er
Bilder finns här
Vart varken många eller bra bilder, men några iaf. Bara säga till om någon vill ha bilder så mailar jag över.
Några bilder från den här dagen. Fler bilder kan erhållas utav Olles familj om så önskas. Tack allihop. Mvh Amanda
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|