Clifton skrev:2169064Här kommer en bild
Dom här två herrarna besökte mig senast i måndags! De skulle visa hur man kränger däck i depån. Stefan tjatade på mig att jag skulle med till karlskoga å köra.RR_larsson skrev:2169867En till från när vi var på gelleråsen i onsdags![]()
Vila i frid stefan vet inte vad jag ska säga just nu
Alx skrev:2174754Vore det inte bra om vi (funktionärer och förare och alla som var med) gör något som minne för Stefan och Martin. Typ som för Iceman förra året? ett litet klistermärke att sätta på hojen eller liknande? Tänkte bara att det kunde vara en idé? Killarnas kompisar kanske vet om det är något de hade uppskattat eller om det är en dum idé? Tycker bara att det kunde vara fint att visa att vi bryr oss även om vi fortfarande vistas på banan under SM.
Kom gärna med andra förslag som skulle passat killarna!
Ta hand om er!
Alx skrev:2174754Vore det inte bra om vi (funktionärer och förare och alla som var med) gör något som minne för Stefan och Martin. Typ som för Iceman förra året? ett litet klistermärke att sätta på hojen eller liknande? Tänkte bara att det kunde vara en idé? Killarnas kompisar kanske vet om det är något de hade uppskattat eller om det är en dum idé? Tycker bara att det kunde vara fint att visa att vi bryr oss även om vi fortfarande vistas på banan under SM.
Kom gärna med andra förslag som skulle passat killarna!
Ta hand om er!
björn.e skrev:2174765Kanske köra med sorgeband under Sm? Ska vi ha något möte efter träningen på tisdag?
björn
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |