Vad vet du om den mödomen?
Med tanke på ditt nickname och vårat samtalsämne här så känner jag mig synnerligen illa till mods.
Vad vet du om den mödomen?
Någon rätta mig om jag har fel här, men minns jag rätt så:Hur hänger spräckta organ ihop med spräckt mödom i stjärten?
Har även för mig att du får knipa med ringmuskeln om fingrarna, tror det är för att de kollar så att ryggraden klarat sig.
- Vad är det för fel med att vicka på tårna?
Helt klart är att det har spårat ur på Bulten.
Förstå mig rätt nu, det är en underbar väg.
Men under mina blott endast 4 år på mc har mc-trafiken där ökat massor samt att många verkar tro att det är Mantorp.
Ett bra tips till er som ska ligga med knäskrap på bulten och tänja gränserna, åk till en riktig BANA och gasa av er.Det funkar tro mig.
Många av mina vänner som åkt mc i många år nu har börjat att undvika Bulten pga det kommer så många jon som kör över sin förmåga och hamnar i fel fil. ingen av dom eller jag vill hamna i den situationen som Ouro har hamnat i.
Det kommer ju med all säkerhet bli så att farbror blå kommer att bosätta sig där för att få ner farten.Vilka har vunnit då????
Nej mer förståelse för vad som kan hända om man kör galet.
Eller som statistiken säger.
Av Folksams hojbestånd är endast 10% sporthojar, men dom stog förra året för 84% av skadekostnaderna.
Tragiskt.
Väldigt OT men jag håller helt med. Det som för några veckor sedan skulle ha blivit en trevlig tur med tjejen bakpå höll på att få henne att för evigt avstå från att åka med därför att hon blev så j-a rädd av det hon upplevde där. Vansinniga omkörningar och möten så själv fick jag hjärtat ordentligt upp i halsgropen några gånger, vilket allt för ofta händer mig på bulten. Den gången kände vi bara avsmak när vi kom till Rosenhill så vi åkte direkt vidare hem utan fikastopp.
Blir väl bannlyst härifrån nu men jag anser faktiskt att något borde göras för att få ner hastigheten på bulten. Jag vet att det vore att förstöra en underbar vägslinga men den är överbefolkad och som det flera gånger bevisats här inne, direkt farlig p.g.a. eget men även andras beteende. Vilket helvete det vore att ha en kåk där...
Så, låt mig nu få veta allt om hur jag och tjejen är kycklingar och inte har på racebanan att göra
Enkelriktat och lecakulor i dikena, plastraketer hel och halvtimme, övrig trafik kvartöver och kvart i
Det är inte alla som går igång på fötter.
Skönt att du är på rätt väg iaf. Håll ut och se till att TH får pröjsa ordentligt!BUMP
dags för en liten lägesuppdatering
Idag var jag åter på två hjul igen för första gången efter olyckan i maj på en polares ninja, blev ca 2 timmars åkande totalt.
Har läkt ihop rätt bra, klarar fortfarande inte riktigt att stödja fullt på foten och såret har inte heller det läkt ihop riktigt än.
Handen är det rätt bra med, klarar inga tyngre arbeten än med fingrarna och har bara halv känsel i lillfingret.
Försäkringsbolaget (TH) strular som de alltid gör, erbjuder självklart mindre än vad man igentligen vill ha för hojen och godkänner man inte deras bud så får man vänta ytterligare tre månader på att dom ska värdera hojen. Så dvs ta underpriset eller stå utan hoj resten av säsongen. Hejja får se hur det blir med det där.
BUMP
dags för en liten lägesuppdatering
Idag var jag åter på två hjul igen för första gången efter olyckan i maj på en polares ninja, blev ca 2 timmars åkande totalt.
Har läkt ihop rätt bra, klarar fortfarande inte riktigt att stödja fullt på foten och såret har inte heller det läkt ihop riktigt än.
Handen är det rätt bra med, klarar inga tyngre arbeten än med fingrarna och har bara halv känsel i lillfingret.
Försäkringsbolaget (TH) strular som de alltid gör, erbjuder självklart mindre än vad man igentligen vill ha för hojen och godkänner man inte deras bud så får man vänta ytterligare tre månader på att dom ska värdera hojen. Så dvs ta underpriset eller stå utan hoj resten av säsongen. Hejja får se hur det blir med det där.
Men om ni inte kan köra enligt trafikreglerna börja med roadracing istället.
Men förfan det heter sporthoj, varför har man en sporthoj om man inte gillar att gasa?
QUOTE]
Tja...säg det du...
Visst att gena i skymda kurvor eller att ta ut vänsterkurvan så den mötande får hjärtat i halsgroppen kanske inte är så rätt.
QUOTE]
Ja men det var ju precis det föregående insändare skrev...
.....Varför ska man ha regplåt om man använder sin cykel?
Förstår du verkligen inte varför eller försöker du bara försvara ej användandet av regplåt?
Edit ordfel
Men om ni inte kan köra enligt trafikreglerna börja med roadracing istället.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|