KGK
1200
killen förtjänar nog en egen tråd så gör en tråd åt honom, försvinner ju i mängden här.
Last edited:
han förtjänar eget forum ... men ngn som kände han mer får starta tråd? jag varken orkar eller känner mig berättigad till det.killen förtjänar nog en egen tråd så gör en tråd åt honom, försvinner ju i mängden här.
men ngn som kände han mer får starta tråd? jag varken orkar eller känner mig berättigad till det.
Vi var fem hojar som var ute o körde o den ena började tyvärr vobbla o gick ner i diket, Han var vid medvetandet hela tiden men inte kontaktbar dom första minuterna. Det gick tillslut bra för han och han åkte in till lasarettet. han kanske skriver själv här i tråden om vad som hände och hur han mår.
Värmdö: Allvarlig mc-olycka
Två motorcyklar har kolliderat vid Siggesta gård på väg 274. En av förarna skall vara medvetslös. Räddningsenheter med bl.a. helikopter har larmats till platsen.
Värmdö: Allvarlig mc-olycka
Två motorcyklar har kolliderat vid Siggesta gård på väg 274. En av förarna skall vara medvetslös. Räddningsenheter med bl.a. helikopter har larmats till platsen.
Kom norrifrån på gamla stockholmsvägen längs järnvägen in mot Upplands-Väsby. Vid påfarten innan tunneln under E4an (en bit bakom McDonalds Nytorp) stod en massa uttryckningsfordon och när jag passerar ser jag en polisman som bär på en MC-hjälm och en svart skinnställsjacka. Såg ingen hoj dock.
/Olzki
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |