E18 vid Danderyd. Svart sporthoj bärgad vid 18-tiden. oklart hur det gick med föraren.
Såg detta. Hur gick det med killen/tjejen? :S
E18 vid Danderyd. Svart sporthoj bärgad vid 18-tiden. oklart hur det gick med föraren.
jag är den skyldige på svinningevägen.
Bakhjulet tappade fästet av någon konstig anledning. Gick långsamt(50-60) och inget grus, olja kanske?
Ligger på karolinska då jag blev flyttad från Danderyd.
Är ganska trasig med mycket smärtor. Ena lungan är paj, den andra skadad, nyckelbenet av, sprucken mjälte, fyra revben av, levern skadad.
Ryggen är ok
Vet att vi inte ska skriva i den här tråden... men blev berörd av att läsa och vill skicka ett stort krya på dig!! Otäcka skador, men skönt att ryggen klarade sig som lite ljus i eländet!Ligger på karolinska då jag blev flyttad från Danderyd.
Är ganska trasig med mycket smärtor. Ena lungan är paj, den andra skadad, nyckelbenet av, sprucken mjälte, fyra revben av, levern skadad.
Ryggen är ok
Bakhjulet tappade fästet av någon konstig anledning. Gick långsamt(50-60) och inget grus, olja kanske?
Ryggen är ok
Jag vet inte om det är någon här som såg det. Det verkar inte som om någon har skrivit om det i tråden här i alla fall men eftersom det var ett gäng motorcyklister som passerade tiden efter så skriver jag om det här i alla fall..
På söndag eftermiddag den 21/7 så åkte jag och några kompisar på huddingevägen västerifrån. I korsningen vid tullinge strand så skulle en bil svänga vänster över vägen ner på Tulinge strand och vi blev tvungna att stanna bakom.
En bakomvarande lätt lastbil missade att vi stannat och körde rakt in i oss bakifrån. Mina två vänner som färdades på den bakre motorcykeln fick åka in till huddinge för undersökning men blev senare hemsläppta då det konstaterats att det inte var några allvarliga skador. Jag klarade mig undan med en något öm axel då jag landade på den. Samtliga inblandade klarade sig i alla fall bra om det skulle vara någon som sett och undrar.
All heder åt alla omkringvarande som kom och hjälpte till i kaoset som uppstod med motorcyklar och motorcyklister liggande över vägen. Det är skönt i sådana där lägen att veta att det finns folk som faktiskt hjälper till.
http://www.jnytt.se/svar-olycka-mellan-mc-och-buss-utanfor-kaxholmen
va inte mycket kvar av hojjen.
hoppas de går bättre för föraren.
Står lite här med, http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17187477.ab
Ryggen är ok
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |