don_tomazo
Går bra, en ägare.
cbr 900 -92
zx6r -95
zx6r -95
Jag hade köpt denna. Dock hade jag prutat ner den till under 17 000 och därmed fått en hög med pengar över till annat...
Honda CBR 250 RR -92
Mumma vilket gott ljud upp till 21 000 varv
http://www.blocket.se/vi/12860139.htm?ca=16_s
Dom var/är snygga, vart kär i en sån hoj när jag körde 125:a. Men blev aldrig att jag hade råd att köpa någon, och nu när jag hade råd ville jag ha något nyare. Men kanske blir en sån en annan gång =)En karamellfärgad zxr 750 med dammsugarslangar är alltid kul att se i fint skick.
Tackar för alla möjliga förslag, kanske kommer några till..
Den där var riktigt ball, men är inte dom väldigt små?
Ja, den såg ju fin ut, och hade varit intressant, men jag måste få sålt min egna hoj först.
Känns som att jag kommer att leta efter CBR/FZR, ev. XRn om försäkringen är för hög på dom förstnämnda. Ingen här har nämnt FZS Fazer, hade någon lagt sina 25k på en sådan? Det ligger några på blocket i den prisklassen..
Gsx-r 1100?
Gsxr 1100 90-92.. Inte bara en fantastisk motor i ett sunk chassi (manligt), men även en bit mc-historia!
+1. Det är en bra hoj för dom pengarna som man dessutom kan ha till lite av varje.
Här är en med massa godis:
http://www.blocket.se/vi/12759275.htm?ca=11_s
Ja, den såg ju fin ut, och hade varit intressant, men jag måste få sålt min egna hoj först. .
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |