Elffors
Tibnor är min speedshop...
- Gick med
- 21 Aug 2008
- Hoj
- , Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Om jag hade en hk på slangen för varje idiotisk kommentar från släkt, grannar, morsan, men framför allt jobbarkompisar angående motorcyklar o turbo. Så skulle inte top fuelarna vara kungar på strippen längre!
numero uno!
-jaha du ska sätta turbo på hojen, men då måste du väl ha en VÄLDIGT liten turbo.
Jag har försökt att förklara men det hade varit enklare att förklara hur universum kan vara både oändligt men ändå expandera.
2.-Det där röret du gör vad är det? -ett turbogrenrör. -jaha, ska du driva turbon med rem? (sagt av min verkstadchef, el imbicillo)
3. vad är det du sysslar med på kvällarna här? - ett hojturboprojekt -jaha, ska du göra turbon själv?
fyll hemskt gärna på listan
och hjälp mig komma på nya innovativa sätt att snoppa av alla idioter,
jag börjar känna mig som en vevgrammofon som hängt upp sig
numero uno!
-jaha du ska sätta turbo på hojen, men då måste du väl ha en VÄLDIGT liten turbo.
Jag har försökt att förklara men det hade varit enklare att förklara hur universum kan vara både oändligt men ändå expandera.
2.-Det där röret du gör vad är det? -ett turbogrenrör. -jaha, ska du driva turbon med rem? (sagt av min verkstadchef, el imbicillo)
3. vad är det du sysslar med på kvällarna här? - ett hojturboprojekt -jaha, ska du göra turbon själv?
fyll hemskt gärna på listan
och hjälp mig komma på nya innovativa sätt att snoppa av alla idioter,
jag börjar känna mig som en vevgrammofon som hängt upp sig