OT!!!Och där höjde vi kvalitétsnivån på SH.....
Jag höjde nivån 2 steg, från -16 till -14... Inte mycket o bry sig om.
OT!!!Och där höjde vi kvalitétsnivån på SH.....
Där du bor är det säkert så att WT är republikaner. På de ställen jag varit i USA är det tvärtom, mexare och bibliotikarier ungefär som är demokrater. Öfverklassen är naturligtvis republikaner över allt, även alla lönearbetare samt alla patrioter. Att kreti och pleti vill ha bidrag och stekta sparvar som knugen hade sagt är inte förvånande.
Bra där, under nästa lektion ska vi börja med grundläggande arabiska!Ey, vem e dy... du känna mig? Jag känna dig o du inte veta vad du vill, men jag veta. Du skittnöddig.
Jag lär mig nog inte så mycket. Jag hör det konstant babblas i bakgrunden när man är i Södertälje och gör något... köpa lunch, handla... Jag snappar inte riktigt upp vad dom säger.Bra där, under nästa lektion ska vi börja med grundläggande arabiska!
Kom igen nu, du framstår som onödigt ignorant och okunnig. Det blir lite larvigt.och varför det pratas så högt så ALLA hör...
Men nu får du ju ta och skärpa dig... Varför tror du att kuststaterna oftast hamnar hos demokraterna och att Bush & Co får sitt stöd från södern? Det är ju knappast så att den södra delen av detta överlägsna land är full av rika, välutbildade människor som inget hellre vill än att stödet till mindre bemedlade dras in.
För övrigt är demokraterna längre till höger än vad Moderaterna någonsin kan drömma om att hamna. Så jämförelsevis är de knappast ett sosseparti.
Hoho, är jag ignorant och okunnig för att jag stör mig på att det talas mer av ett annat språk i Södertälje än vad jag förväntar mig? Du är lite löjlig och påpeka onödiga saker oxå...Kom igen nu, du framstår som onödigt ignorant och okunnig. Det blir lite larvigt.
--
Vi kan börja:
Marhaba - Hej
Shukran - Tack
Na'am - Ja
La - Nej
Ana min aS-Suwid - Jag kommer ifrån Sverige
Min ayna anta - Var kommer du ifrån?
Marhaba - Hej
Shukran - Tack
Na'am - Ja
La - Nej
Ana min aS-Suwid - Jag kommer ifrån Sverige
Min ayna anta - Var kommer du ifrån?
Men nu får du ju ta och skärpa dig... Varför tror du att kuststaterna oftast hamnar hos demokraterna och att Bush & Co får sitt stöd från södern? Det är ju knappast så att den södra delen av detta överlägsna land är full av rika, välutbildade människor som inget hellre vill än att stödet till mindre bemedlade dras in.
För övrigt är demokraterna längre till höger än vad Moderaterna någonsin kan drömma om att hamna. Så jämförelsevis är de knappast ett sosseparti.
Hur säger man medeltidsmänniska, anpassa dig?
Nej, nu missförstår du igen. Jag skrev att du FRAMSTÅR som ONÖDIGT okunnig/ignorant genom att störas av att människor från andra kulturer inte lever som du. Jag tror att du vet bättre än så.Hoho, är jag ignorant och okunnig för att jag stör mig på att det talas mer av ett annat språk i Södertälje än vad jag förväntar mig? Du är lite löjlig och påpeka onödiga saker oxå...
Allah akbah på dig oxå.
Fel! Jag är så fruktansvärt svensk att jag bländar solen och går i tshirt på vintern. Förmodligen är jag mer svensk än du någonsin kommer att bli. Jag är också betydligt smartare än du men det är inte så tillfredsställande som man kan tro.@Kantian Då ställer jag frågan här istället, eftersom du verkar vara en arab.
"Från det ena till det andra, är det någon som vet varför dom i muslimska länder jollrar sådär tokigt med tungan. Jag har lagt märke till att dom både fläskar igång med tungan när de är ledsna och glada. Skillnaden är bara att när de är glada så acckompanjeras jollrandet med sporadiska AK-47 salvor."
Detta är något som länge har tett sig som ett mysterium för mig, att dom låter sådär. Tacksam för svar.
Nej, nu missförstår du igen. Jag skrev att du FRAMSTÅR som ONÖDIGT okunnig/ignorant genom att störas av att människor från andra kulturer inte lever som du. Jag tror att du vet bättre än så.
Det var ingen uppläxning, det var en förklaring. Du vet ju (förhoppningsvis) att det beror på kulturella skillnader så varför försöka framställa det som något annat? Jmf med svenskar och amerikaner i en tunnelbana.Appapp, att köra "pappa vet bäst"-kommentarer drar definitivt ner diskussionen på dagisnivå. Antingen kommentera och ge din åsikt, eller skit i att dra in kekka kommentarer för andra att gotta sig i.
Vad du skrev, var det jag påpekade, och som du menade, och Ja, jag vet bättre än du tror och det är det jag försöker förklara, men det går inte fram då vi står med olika åsikter i ämnet. Vilket jag är respekterar.
men du har fel...
Och där slant det in inom parantes sarkasm om att; du vet bäst och jag borde lyssna på dig-kommentar... För en åsikt. Jag ger svar. Fram och tillbaka.Det var ingen uppläxning, det var en förklaring. Du vet ju (förhoppningsvis) att det beror på kulturella skillnader så varför försöka framställa det som något annat? Jmf med svenskar och amerikaner i en tunnelbana.
Va? Nu söker du själv efter saker att påpeka. Stryk parantesen om det känns bättre då, det förändrar inte innebörden av meningen. Det var mer text än parantesen. På vilket sätt skiljer sig den kulturella traditionen hög/låg ljudvolym gentemot prata/inte prata på tunnelbanan? Negativt dvs.Och där slant det in inom parantes sarkasm om att; du vet bäst och jag borde lyssna på dig-kommentar... För en åsikt. Jag ger svar. Fram och tillbaka.
Jag förstår inte ens. Du är för avancerad för mig, iaf just nu. Godnatt.Va? Nu söker du själv efter saker att påpeka. Stryk parantesen om det känns bättre då, det förändrar inte innebörden av meningen. Det var mer text än parantesen. På vilket sätt skiljer sig den kulturella traditionen hög/låg ljudvolym gentemot prata/inte prata på tunnelbanan? Negativt dvs.
Klockan är mycket. Sov gott.Jag förstår inte ens. Du är för avancerad för mig, iaf just nu. Godnatt.
Förmodligen är jag mer svensk än du någonsin kommer att bli. Jag är också betydligt smartare än du men det är inte så tillfredsställande som man kan tro.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari