Jag anser inte Watts vara en högre stående civilisation än vad Dallas är.
Du tycker alltså att ditt resonemang och din fråga var att klassa som intelligenta? JaherrejösseMja, jag tycker nog att ditt intellekt saknar de sista procenten för att ens komma ifråga som duglig debattör. Du hemfaller åt personangrepp istället för att svara på frågan.
Istället för att helt enkelt ignorera frågan som du tydligen inte kan svaret på, så börjar du istället likt en berusad beduin svinga svärdet vilt omkring dig.
Tragiskt att se, men icke desto mindre sant.
När det sedan gäller svenskheten så har jag bara kollat min svenska börd tillbaka till 1600-talet. Du kan mycket väl vara svenskare än mig, detta spelar mig ingen större roll faktiskt. Jag har lärt mig att ta seden dit jag kommer.
Dags att ta av foliehatten Markus.
har inte träffat NÅGON som röstat på GWB varken senior eller junior.
Hej! det här är Obama, jag har lånat min vän r1mans konto här på sporthoj för at tacka alla som har supportat mig i min valkampanj.
Till er som ha snackat gojja om mig så ska ni nog ta det lite piano, jag är nämligen obama, usamas rimbror, Jag har broccoli lunga
[*]Beskylla skandinaviska länder för att inte ta tillräckligt med ansvar för Irakflyktingar
En gratulation han vägrade svara på.
- Bli gratulerad av Irans vedervärdiga diktator
Vem har inte det?
- Bli hånad av Silvio Berlusconi
Källa?
- Beskylla skandinaviska länder för att inte ta tillräckligt med ansvar för Irakflyktingar
...
Källa?
Markus leker med ord.
Ah dåså, tack för utredningen. =)Markus leker med ord. Obama kritiserade de länder som varit med och krigat i Irak för att de inte tar tillräckligt med ansvar för de flyktingar som kriget medfört. Bland annat Danmark och usa.
Obama:
"If there is anyone out there who still doubts that America is a place where all things are possible..."
George W var väl ett mycket bättre bevis på det.
Vad sa du att karln har gjort sa du?, jag får nog boka in ett samtal med han.
t-rex leker med ord i det här fallet
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari