grandmaster
Radical Riders
hehe, kul läsning
vi väntar oss rapporter i samma klass under hela sommaren
vi väntar oss rapporter i samma klass under hela sommaren
Låt mej gissa...........Swedie skrev:Spanade in Videosarna ... Det var oxå schyst påminnelse om vad som komma skallMassa brum i år!
I med att Camilio o den där Paaaatrikinte är med i Rookie 1000 i år längre, vem är det som kommer ligga i topp i år?
Macho Woman skrev:Graden av proffsighet hos ett team visar sig alltid genom tränings-, racerapporterna. Tro mig, jag har surfat runt på många förares sidor och vet att det stämmer. Sådant tjänar man sponsorpengar på. Ni ligger mycket bra till.
Hoppas Patrik fortsätter skriva lika genomarbetade rapporter från racen. Kan man hyra honom som historieskrivare till någon av ens egna hysteriska resor och äventyr, tro?
XENOMORF skrev:Sedan har jag en viss föraning om att du själv är den ultimata tolkaren av dina egna hyss!![]()
Macho Woman skrev:Naj! Av någon märklig anledning är det inte allt man kommer ihåg allt som hänt dagen efter, och man behöver då någon som kan rekapitulera händelserna för en, gärna på ett så fördelaktigt sätt som möjligt så att man slipper ångest.![]()
XENOMORF skrev:Vill du ha det fördelaktigt får du vända dig till en annan resurs.....![]()
Jag kan berätta hur du beter dig på nätterna i depåtältenMacho Woman skrev:Naj! Av någon märklig anledning är det inte allt man kommer ihåg allt som hänt dagen efter, och man behöver då någon som kan rekapitulera händelserna för en, gärna på ett så fördelaktigt sätt som möjligt så att man slipper ångest.![]()
Swedie skrev:Spanade in Videosarna ... Det var oxå schyst påminnelse om vad som komma skallMassa brum i år!
I med att Camilio o den där Paaaatrikinte är med i Rookie 1000 i år längre, vem är det som kommer ligga i topp i år?
GSXR1100R skrev:Jag kan berätta hur du beter dig på nätterna i depåtälten![]()
Goodstuff skrev:Väldigt roligt skrivet.
Dessutom har han ju rätt norrbaggen - ni kör ju inga riktiga Superbikes.![]()
XENOMORF skrev:Fyyyyyyyyyyyyyyy! Vad har du gjort? Skäms!![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |