Om ni bara orkar....

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Swedie skrev:
Spanade in Videosarna ... Det var oxå schyst påminnelse om vad som komma skall :) Massa brum i år!

I med att Camilio o den där Paaaatrik ;) inte är med i Rookie 1000 i år längre, vem är det som kommer ligga i topp i år?
Låt mej gissa...........

Nej det avstår jag :D

musse

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Derbi 125
Orkade!

Trevlig läsning och inte utan att man blir avundsjuk på "snöiga" Spanien.
Hoppas både kropps- och racedelar fixas med lätthet, för spänningen inför A-torp stiger. Lycka till med ert "SGPP" säsong. (Sätta Gubbarna På Plats). :yoparty

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Graden av proffsighet hos ett team visar sig alltid genom tränings-, racerapporterna. Tro mig, jag har surfat runt på många förares sidor och vet att det stämmer. Sådant tjänar man sponsorpengar på. Ni ligger mycket bra till.

Hoppas Patrik fortsätter skriva lika genomarbetade rapporter från racen. Kan man hyra honom som historieskrivare till någon av ens egna hysteriska resor och äventyr, tro?

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Macho Woman skrev:
Graden av proffsighet hos ett team visar sig alltid genom tränings-, racerapporterna. Tro mig, jag har surfat runt på många förares sidor och vet att det stämmer. Sådant tjänar man sponsorpengar på. Ni ligger mycket bra till.

Hoppas Patrik fortsätter skriva lika genomarbetade rapporter från racen. Kan man hyra honom som historieskrivare till någon av ens egna hysteriska resor och äventyr, tro?

Visst kan man det! Fast jag föredrar ju att uppleva dem live i stället.

Sedan har jag en viss föraning om att du själv är den ultimata tolkaren av dina egna hyss! :tummenupp

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
XENOMORF skrev:
Sedan har jag en viss föraning om att du själv är den ultimata tolkaren av dina egna hyss! :tummenupp

Naj! Av någon märklig anledning är det inte allt man kommer ihåg allt som hänt dagen efter, och man behöver då någon som kan rekapitulera händelserna för en, gärna på ett så fördelaktigt sätt som möjligt så att man slipper ångest. :D

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Macho Woman skrev:
Naj! Av någon märklig anledning är det inte allt man kommer ihåg allt som hänt dagen efter, och man behöver då någon som kan rekapitulera händelserna för en, gärna på ett så fördelaktigt sätt som möjligt så att man slipper ångest. :D

Vill du ha det fördelaktigt får du vända dig till en annan resurs..... :fyllisar

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Macho Woman skrev:
Jag kan berätta hur du beter dig på nätterna i depåtälten :tuttar

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
YZF R6 -00
Swedie skrev:
Spanade in Videosarna ... Det var oxå schyst påminnelse om vad som komma skall :) Massa brum i år!

I med att Camilio o den där Paaaatrik ;) inte är med i Rookie 1000 i år längre, vem är det som kommer ligga i topp i år?

Skulle nästan kunna sätta en tjuga på Johno denna säsongen....

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
Ja Ja Ja Ja Ja ......!

JAG fick mig ett gött skratt när jag läste om våra bravader,så jag skrattade av ett revben till !!!! aj aj aj aj !!! :tummenupp :tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Väldigt roligt skrivet. :tummenupp
Dessutom har han ju rätt norrbaggen - ni kör ju inga riktiga Superbikes. :tungan

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
Jörgen och Jonas " biceps" kommer köra skiten ur er denna sesång som Jörgen gjorde förra året!! men Lycka till !

Mvh Matte

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...