Om ni bara orkar....

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
XENOMORF skrev:

Inte meningen att göra dig ledsen i ögat... sorry.. Skit bra sida erat team har riktigt proffsigt. men det gör ju inte att in kör snabbare på banan eller hur?? :)

"matte ger en näsduk att blås i för Xenomorf"

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
matte_r6 skrev:
Inte meningen att göra dig ledsen i ögat... sorry.. Skit bra sida erat team har riktigt proffsigt. men det gör ju inte att in kör snabbare på banan eller hur?? :)

"matte ger en näsduk att blås i för Xenomorf"

Ledsen? Moi? Icke......snyft....

Visst kör man fortare med färggranna kläder, vänta och se... :tummenupp

Ramlar oftare gör man också, och ondare gör det.....eller är det åldern kanske...?

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
XENOMORF skrev:
Ledsen? Moi? Icke......snyft....

Visst kör man fortare med färggranna kläder, vänta och se... :tummenupp

Ramlar oftare gör man också, och ondare gör det.....eller är det åldern kanske...?

Nu förstår jag inte vad du menar.. men men hoppas på bra fajter mellan er denna sesång... För vore ju tråkigt om ni inte skulle spö de 2 halv seriös Jörgen och Jonas "alkis" :fyllisar "bisecps". Nu när ni lägger ner sådan tid på erat...

Ramla mm jag vet... det gör ont fråga "biceps" ha vet nog... hahaha

Ålder vet jag inget om .. det får du nog förklara lite närmare...

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Goodstuff skrev:
Japp! Sjuuukt gott som Grynet skulle sagt. Du gillar väl Grynet?

Ja under ytan är hon fin som snus!

Nu måste jag sova om jag inte skall åldras i förtid.... :yoparty

Gooooooooooooooo tvåtakt!!!!

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
matte_r6 skrev:
Nu förstår jag inte vad du menar.. men men hoppas på bra fajter mellan er denna sesång... För vore ju tråkigt om ni inte skulle spö de 2 halv seriös Jörgen och Jonas "alkis" :fyllisar "bisecps". Nu när ni lägger ner sådan tid på erat...

Ramla mm jag vet... det gör ont fråga "biceps" ha vet nog... hahaha

Ålder vet jag inget om .. det får du nog förklara lite närmare...

Åldern vill jag inte gå in på, men spöa semialkisarna Jörgen och Jonas är väl en av de viktigare händelserna i år.... det bästa som kan hända är ju om de får syn på varandra på banan, då är det nästintill garanterat att de samåker ner i närmaste grusfålla... :D

Skall bli en jävligt rolig säsong! Glöm inte att det är oss du skall heja på..... :tummenupp

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
XENOMORF skrev:
Åldern vill jag inte gå in på, men spöa semialkisarna Jörgen och Jonas är väl en av de viktigare händelserna i år.... det bästa som kan hända är ju om de får syn på varandra på banan, då är det nästintill garanterat att de samåker ner i närmaste grusfålla... :D

Skall bli en jävligt rolig säsong! Glöm inte att det är oss du skall heja på..... :tummenupp

Jo jag vet dom skulle ha med sig krattor på hojjarn så dom kunde fixa till i grosfållan.. :D Kommer nog bli bra fighter er emellan. blir ju lite att man vill komma för alla nya för denna sesång så man är bästa av alla rookie... eller hur??

Du kan ju bjud :fyllisar på lite bira det tackar dom nog inte nej till fast det är race dagen efter.. :huvet iblan dkan man undra vad dom tänker med :3freak

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
matte_r6 skrev:
Du kan ju bjud :fyllisar på lite bira det tackar dom nog inte nej till fast det är race dagen efter.. :huvet iblan dkan man undra vad dom tänker med :3freak

Tack för tipset! Vet inte om vi har råd bara, har sett de där gynnarna i action!

Vad de tänker med? Det vet jag.... :arsele

G´natt!

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
XENOMORF skrev:
Tack för tipset! Vet inte om vi har råd bara, har sett de där gynnarna i action!

Vad de tänker med? Det vet jag.... :arsele

G´natt!

Nej jag vet dom kan dricka ett par bira... Tycker det är bra killar.. kanske skulle kröka lite mindre...

Jaja sov gott nu och DU dröm inte mardrömmar om att Jörgen varvar dig på Karlskoga... :D Mendas Jonas står och krattar grusfållan...

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Nu har bilderna kommit!

Tänkte bara informera om att det kommit till lite fler actionbilder från Cartagena under "Bilder" på hemsidan...

Goooo check it out!

www.superbike-racingteam.se

Nedan sladdar jag fett framför en känd svensk 600-förare....gissa vem?

Bifogat

• 896-9680_img.jpg
    896-9680_img.jpg
    31 KB · Visningar: 59
Last edited:

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
No1 skrev:
He he he...

Vi syns på Sviedstad Herr Xenomorf, eller skall jag säga att du i bästa fall får se mitt bakhjul där... :banana :banana :banana

Taggad nu!!?? :D

Patrik...

Nä du! Aldrig att jag ligger bakom dig igen, det är ju direkt livsfarligt!!!! :kocko

Försök nu att ta det lite lugnare i kurvorna i år, ett tips är att bromsa senare så slipper du köra som en jävla galning ut ur böjarna, visserligen är det spektakulärt men jag känner en oro när du kör på detta sätt min vän... :tummenupp

Lycka till i Svinstaden!

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...