Kongo
Men gasa sa jag!!!
Oj! Den tåls att tänka på, verkligen!
men hur är dom eg? snygga som fan, men hur är dom att köra och varihelvet servar man , och vad kostar en service på en MV???
men hur är dom eg? snygga som fan, men hur är dom att köra och varihelvet servar man , och vad kostar en service på en MV???
Japp minEn honda Cb1000R får man ju för under 100lök.
Mina tips:
1. MV'n - köpa. Den har allt det du vill ha + den är nog den mest ubekväma av liter hojarna! Ta det med service och sånt sen - Du bytar så ofta, så det är reellt inget problem för dej, eller hur?
2. Blade 08+ - kanon hoj, som enligt mina erfarenheter funkar skittbra på lite "touring" Du vänjar dig fort med dom smala kåpor. Tar ca. 2 timmar sedan fatter du inte du andra fabrikats stora designade kåpor?
3. Prövkör BMW K1200R. Den svarta har attityd som slår amerkanska marinkåren. Kalass hoj med mängder av kraft och vrid.. Om inte det var för jag är aningen galen med att åka bana - hadde jag haft en sån..
Hade kört två hojar; en banhoj (sporthoj), en gathoj (motard)..
Kan du få en Ducati 1098 för dom pengarna så är det inte mycket att tveka på. Grymt snygg hoj med härlig motor...
ZX-10R kan kanske vara ett alternativ.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |