Herman Hedning
skit så länge hängslena håller....
- Gick med
- 7 Mar 2003
- Hoj
- Kryper runt på alla fyra, Kawa brute force 750....
Är styrlappen i farozonen så stannar jag inte!!!
Daniel_liss skrev:Fråga: om snuten ser min plåt men jag drar med svart visir... kan dom komma hem sen å säga nåt till mig som "lånat ut hojen till jag minns inte vem"?
Zana skrev:Helt sjukt, ja... Tycker vägstandarden skulle avgöra mera... Nere på öland är små vägar med möte i 90, här i sthlm skulle samma väg vara högst 50...
Varför?
porec skrev:Undrar bara hur ni skulle reagera om ni låg nästan i 200... ni ser det lyser till nått gult orangt på en raka där det fanns bara ni och det var vajer räcke och 2 filigt och då hoppar en vansinnig polis ut på vägen? Ni ser honom så sent så ni håller på att köra över honom... eftersom han gör allt för att stopa er till och med offrar sitt liv. Tillslut skulle lyckas komma förbi honom och stanna ca 20 meter efter honom när han står på mittlinjen mellan de två körfälten och är helt galen. Ni stannar och ser polisen gå mot bilen och vinkar till er att ni ska åka dit. Va hade ni gjort sen..???
Svara med sunt förnuft, inga hjältesvar som jag hade åkt tillbaka pekat finger börnat lite och dratt upp han på bakhjulet och sen åkt iväg.. för det gör man inte om en polis kommer ut ca 50 met framför en när man ligger i nästa 200..
(PS. har bara varit vittne till detta. + jag kan säga att föraren fick suport av ett glatt jäng raggare från andra sidan av vägen som skrek kör kör...)
Svar på pollen me..!
smefan skrev:Jag vill nog vara tuffare än jag är men i detta fall så hade jag nog tagit en rövare Jag menar, innan haffa hunnit stava till korv med mos
så hade jag varit i nästa socken.
wheelie82 skrev:Lagom touringfart, ca 160-170 på väg med vajerräcke utan trafik
Silwer skrev:vad blev straffet då? hade de en mätning på honom eller inte?
Hade de inget annat än att de TYCKTE att jag körde för fort hade då jag stannat iaf.
edit: anta att han drog så att inget straff finns, men omständigheterna avgör för min del.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|