Henken
Guest
Det där har jag aldrig tänkt på riktigt. Fast det verkar vanligt. Väldigt onödigt & skrapa hojjen på en sån grej. Tack för varningen!
El Garto skrev:2287700Hjälp finns att få på närmaste mc-tillbehörsbutik. En plastplatta a ca 50 spänn att ha i inerfickan.
Sususs skrev:2287568Någon som har fått uppleva att hojen har vält pga att asfalten va förmjuk pga värmen??
Noterade en liten "grop" där stödet hade stått idag. Hojen hade stått i solen vid en vägg där det va varmt som fa....
Nått man behöver oroa sig över el?
Sususs skrev:2287568Någon som har fått uppleva att hojen har vält pga att asfalten va förmjuk pga värmen??
Noterade en liten "grop" där stödet hade stått idag. Hojen hade stått i solen vid en vägg där det va varmt som fa....
Min del av historiska muséet väger 260 fulltankat, den sjunker nästan lika fort som en u-båtelwe skrev:2288059Jag har gjort en rund bricka i durkplåt, knappt 60 mm i diameter. Lätt att ha med i fickan.
Räcker utmärkt bra till min hoj fast det finns ju en del blysänken som behöver betydligt större doningar.
Strömma skrev:2288779Min del av historiska muséet väger 260 fulltankat, den sjunker nästan lika fort som en u-båt
Kör med en bit durk aluminium, 10x10cm. Funkar bra, samt får plats i mitt lilla verktygsfack. Har dessutom fördelen när man står i en grässlänt att den "biter tag" om den ligger upp och ned. Vet dom som har använt plast och grejorna har halkat iväg
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|