Nej, jag hade görmycke planer för min stackars 125a och nu är jag jävligt glad att ja inte gjorde det, den är faktisk rätt fin som den är.... och det är trots allt bara en 125a, den blir inte mer värd för det jobbet tyvärr...sirmiro skrev:svart var helt klart finare, men om det uppväger kostnader och jobb för omlackering vette katten...
du är smart... hoppas bara att du är rik medExtreem_ skrev:Jag är väldigt sugen på att lämna in till lack, svart är fint! Ska kolla runt lite med bekanta och se vad de kan ebjuda... Kan mycket väl tänka mig att ge 2500-3000 för ett bra jobb! Vill helst slippa förberedelser, utan endast skuva av och lämna in.....
/mvh Johan
Där sade du något!TheDiversion skrev:Svart är lite kasst på det sättet att skiten syns som fan på dom. Minsta dammkorn riktigt lyser!
Kom hit med den då!!!Extreem_ skrev:Jag är väldigt sugen på att lämna in till lack, svart är fint! Ska kolla runt lite med bekanta och se vad de kan ebjuda... Kan mycket väl tänka mig att ge 2500-3000 för ett bra jobb! Vill helst slippa förberedelser, utan endast skuva av och lämna in.....
/mvh Johan
Jobbar man hårt så förtjänar man lite stolthet! Snart dags att glida längs med vägarna.. Ska jobba hos farsan i sommar, jobba ihop till en ljuddämpare och lackering...Miss_Orchidee skrev:du är smart... hoppas bara att du är rik med
Miss_Orchidee skrev:OM man inte råkar känna nån som råkar kunna lacka och har lackspruta och kompressor
då, OM man är snäll kanske man kan få jobbet gjort nästan gratis och bara betala färgen...
OM man nu känner nån
Skall kolla med han, hört gott om honom...Solid snake skrev:Diva.
Extreem, snacka med ravetrancer.
Extreem_ skrev:Skall kolla med han, hört gott om honom...
Beror var han bor också...
/mvh Johan
Ouch... liite långt...Tjet skrev:Jöttebårj.
Extreem_ skrev:Ouch... liite långt...
Extreem_ skrev:Ouch... liite långt...
Ja jag måste va den divigaste bruden du kännerSolid snake skrev:Diva.
Extreem, snacka med ravetrancer.
Jätte trevligt! Känns kanske lite långt?Miss_Orchidee skrev:jag erbjöd min hjälp som sagt.... men eftersom det inte uppskattas så ska det aldrig upprepas
Miss_Orchidee skrev:Ja jag måste va den divigaste bruden du känner
jag erbjöd min hjälp som sagt.... men eftersom det inte uppskattas så ska det aldrig upprepas
Tobbe_88 skrev:vill in se en svart DT kolla in min!/Tobbe
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |