wannagofast
Ny medlem
Funderar lite kring rubriken.. Var finns mogna ligister!?
BRAKan man åka och bikta sig fast det inte är sön? Men nu lovar jag att jag aldrig mer ska brassa 300 på slangen genom staden.
jag har precis kommit till insikt, tack :bockaåbuga
ska leta reda på en V70 i helgen, gärna en silverfärgad, så jag blir en i mängden.
det där med händerna låter likt den där journalisten som skrev något om att bara hålla i sig med händerna och fuck-you-burnout.
Precis samma tanke slog mig. =) Hur var de man gjorde en sådan nu igen?
Har hört att det är väldigt farliga saker att hålla på med, i värsta fall är man fast för livet!
Det är sopor som du som tror att en volvo v70 är en sportbil.Du gnäller för att i din värld med labrador,tjock fru och en dyr gräsklippare och en fin gasolgrill är ledorden som alla ska leva efter köp du din mellanmjölk ligg med frugan 1 gång i månaden jobba 9-5 och låt oss andra leva våra liv som man ska 300 kmh minst i city !!!!
skit också ännu ett ställe man inte kan åka till. Fan att alla ska veta vem man ärhar hört att han vet vilka vi är här på sh, så våga faan inte visa er i växjö vad ni än gör,..
har hört att han vet vilka vi är här på sh, så våga faan inte visa er i växjö vad ni än gör,..
Funderar lite kring rubriken.. Var finns mogna ligister!?
Är i växjö max 2 ggr per år, och då med snAAb nietree så jag räknar mig själv som säker...
Nej hans fruga är fet, annars skulle han inte vara så bitter.Var frugan den där tjejen med röd string som alla pratar om
Den röda stringen är som Jesus
har hört att han vet vilka vi är här på sh, så våga faan inte visa er i växjö vad ni än gör,..
asåå jag lovar hon var inte så tjock, o hon hade sjyst hylla!
Nej hans fruga är fet, annars skulle han inte vara så bitter.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|