Pizzabagarn
Guest
Sh kan få ha lite stolthet kvar.
du menar att SH kan förbli så tråkigt som det bara går......mer ufotrådar leder till mer glädje åt folket
Sh kan få ha lite stolthet kvar.
Och SH populationen går igång på något som helt uppenbart är en helt oseriös tråd. Varför blir jag inte förvånad
Någon Moderator kan väl stänga den här tråden nu så att Sh kan få ha lite stolthet kvar.
neeeeeeeeeeeej inte stänga, den här var ju bland de roligaste trådarna idagOch SH populationen går igång på något som helt uppenbart är en helt oseriös tråd. Varför blir jag inte förvånad
Någon Moderator kan väl stänga den här tråden nu så att Sh kan få ha lite stolthet kvar.
nej då, hon är "säkert as fresh vettu, bara de att han inte får ligga med henne, för de får bara dom i skinställ med en sånna där plastracket göra...
det sejer du inte när du sitter med en 4 tons v70 lastad till max med hund katt, förtälltet till husvagnen o en fräsch fruga rakt in i sidan..
neeeeeeeeeeeej inte stänga, den här var ju bland de roligaste trådarna idag
Seså, tillbaka i redet med sig!Och SH populationen går igång på något som helt uppenbart är en helt oseriös tråd. Varför blir jag inte förvånad
tennis eller badminton
men tennis typen, när de inte är fickpingis som gäller!.
Stavfel, faktafel och andra fel kan ni skita i att påpeka, jag bryr mig inte, för jag e full lr vad brukar man seja?
Djuren går fett bort p.g.a allergi, vilket är kass som fan eftersom jag tycker det är sjukt kul med djur.. voVVlo går fetbort eftersom brorsan är mek på snAAb.. Har bara steg-1 trimning, men det gör ju tyvärr inte så mycket på en 200hp-maskin i dagsläget Husvagn kommer jag personligen aldrig att skaffa, och om jag gör det, så snälla... skjut mig långsamt på bål medans snabbgiftet lagras under min elektrifiering...(!)
Sen kommer vi till fräsch fruga, o där kan jag inte säga nåt illa öht än.. me likey her... alot... :ligga eller nåt.. =)
ta inte illa upp, den bara satt där
Jag gillar också fickpingis by the way!
nej nej, nu misstolka du mej något tror ja!
Menade att nästa gång du fräser runt i saaabben i växjö kommer han att bränna rätt in i sidan på dej, med ovanstående atiraljer" i bilen.
du menar att SH kan förbli så tråkigt som det bara går......mer ufotrådar leder till mer glädje åt folket
äsch du är väl också bitter eller nåtOch vad är det som är så roligt med den här tråden?
Kan tänka mig att det är en 10 åring som har lyckats skapa ett konto på SH och öppnar ännu en fuckotråd. Killen/tjejen är säkert överlycklig att hitta några som uppskattar den. Ha det kul!
Och vad är det som är så roligt med den här tråden?
Kan tänka mig att det är en 10 åring som har lyckats skapa ett konto på SH och öppnar ännu en fuckotråd. Killen/tjejen är säkert överlycklig att hitta några som uppskattar den. Ha det kul!
Vi är som hungriga hyenor som bara väntar på att någon skall starta en ufotråd varefter vi går till attack utan dess like.
Vi är bra på det här.
Och vad är det som är så roligt med den här tråden?
äsch du är väl också bitter eller nåt
Inget kul på tv då kan man väl passa på att skriva sönder några trådar här, sen tror jag knappast att det är en 10 åring utan snarare någon av sporthojs vanliga användare som har ännu tråkigare ikväll än vi andra som svarar på hans tråd
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|