Omogna ligister

Status
Ej öppen för fler svar.

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Och SH populationen går igång på något som helt uppenbart är en helt oseriös tråd. Varför blir jag inte förvånad :confused:
Någon Moderator kan väl stänga den här tråden nu så att Sh kan få ha lite stolthet kvar.
neeeeeeeeeeeej inte stänga, den här var ju bland de roligaste trådarna idag :D

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
det sejer du inte när du sitter med en 4 tons v70 lastad till max med hund katt, förtälltet till husvagnen o en fräsch fruga :tuttar rakt in i sidan..:D

Djuren går fett bort p.g.a allergi, vilket är kass som fan eftersom jag tycker det är sjukt kul med djur.. voVVlo går fetbort eftersom brorsan är mek på snAAb.. Har bara steg-1 trimning, men det gör ju tyvärr inte så mycket på en 200hp-maskin i dagsläget :( Husvagn kommer jag personligen aldrig att skaffa, och om jag gör det, så snälla... skjut mig långsamt på bål medans snabbgiftet lagras under min elektrifiering...(!)
Sen kommer vi till fräsch fruga, o där kan jag inte säga nåt illa öht än.. me likey her... alot... :tuttar :ligga eller nåt.. =)

Pizzabagarn

Guest
men tennis typen, när de inte är fickpingis som gäller!.

Stavfel, faktafel och andra fel kan ni skita i att påpeka, jag bryr mig inte, för jag e full lr vad brukar man seja? :D

ta inte illa upp, den bara satt där :D
Jag gillar också fickpingis by the way!

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Djuren går fett bort p.g.a allergi, vilket är kass som fan eftersom jag tycker det är sjukt kul med djur.. voVVlo går fetbort eftersom brorsan är mek på snAAb.. Har bara steg-1 trimning, men det gör ju tyvärr inte så mycket på en 200hp-maskin i dagsläget :( Husvagn kommer jag personligen aldrig att skaffa, och om jag gör det, så snälla... skjut mig långsamt på bål medans snabbgiftet lagras under min elektrifiering...(!)
Sen kommer vi till fräsch fruga, o där kan jag inte säga nåt illa öht än.. me likey her... alot... :tuttar :ligga eller nåt.. =)

nej nej, nu misstolka du mej något tror ja!
Menade att nästa gång du fräser runt i saaabben i växjö kommer han att bränna rätt in i sidan på dej, med ovanstående atiraljer" i bilen.:rolleyes:

ta inte illa upp, den bara satt där :D
Jag gillar också fickpingis by the way!

lugnt, ett gyllene tillfälle att hacka på dyslektiker måste man ta tillvara på! :D
Lika så om man får chansen att peta med pinnar på förståndshandikappade, de är bara o ta den!:yoparty

Last edited:

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
nej nej, nu misstolka du mej något tror ja!
Menade att nästa gång du fräser runt i saaabben i växjö kommer han att bränna rätt in i sidan på dej, med ovanstående atiraljer" i bilen.:rolleyes:

aaaaaahh, nu jag vara med... Jag ber tusen gånger om hundra kronor för min felläsning!

edit: missade en slashkwåwte

Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Vi är som hungriga hyenor som bara väntar på att någon skall starta en ufotråd varefter vi går till attack utan dess like.

Vi är bra på det här. :yoparty

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Fan också, RichardH har loggat ut.. undrar förresten om det är en ev bröderna Herreys som har flyttat till Växjö och är bitter för det :D

Hade hoppats han kunde lista lite fler saker han irriterar sig på så man vet hur man ska sköta sig.

SNAFU

Vaffanculo
Gick med
16 Jan 2007
Hoj
Monster
du menar att SH kan förbli så tråkigt som det bara går......mer ufotrådar leder till mer glädje åt folket :tummenupp

Och vad är det som är så roligt med den här tråden?
Kan tänka mig att det är en 10 åring som har lyckats skapa ett konto på SH och öppnar ännu en fuckotråd. Killen/tjejen är säkert överlycklig att hitta några som uppskattar den. Ha det kul!

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Kan tänka mig att det är en 10 åring som har lyckats skapa ett konto på SH och öppnar ännu en fuckotråd. Killen/tjejen är säkert överlycklig att hitta några som uppskattar den. Ha det kul!
äsch du är väl också bitter eller nåt :yoparty

Inget kul på tv då kan man väl passa på att skriva sönder några trådar här, sen tror jag knappast att det är en 10 åring utan snarare någon av sporthojs vanliga användare som har ännu tråkigare ikväll än vi andra som svarar på hans tråd :D

Viken

Hoj i delar
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
Vespa sprint bastardo 221cc 1969

Ja visst är det roligt så här på småtimmarna, inget att skämmas över

Edit:Jag är lycklig jag som bor i Gävle och kan köra i trehundrakilometeritimmen över övergånsställena och låta som ett helt kärnvapenkrig utan att någon skapar en tråd om det =)

Last edited:

Pizzabagarn

Guest

man måste se möjligheterna med tråden, den kan urarta till något helt fantastiskt roligt.

Nä nu går jag och lägger mig ner för att läsa en allers istället.

SNAFU

Vaffanculo
Gick med
16 Jan 2007
Hoj
Monster
äsch du är väl också bitter eller nåt :yoparty

Inget kul på tv då kan man väl passa på att skriva sönder några trådar här, sen tror jag knappast att det är en 10 åring utan snarare någon av sporthojs vanliga användare som har ännu tråkigare ikväll än vi andra som svarar på hans tråd :D

Jo bitter e ja, det var bättre förr :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...