Omogna ligister

Status
Ej öppen för fler svar.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
När sånna här trådar dyker kan man bara konstatera att det knullas för lite :fakta
 

Dark_Messenger

Guest
Gissar på en medelålders gubbe som tagit några stänkare för mycket. Lever ett allmänt tråkigt liv utan mening som han ser det. Förmodligen en dominant ful fru som han i hemlighet hatar men är för feg/lat för att byta ut. Efter ett bråk/diskussion på kvällen ang mc-busen som körde jättefort genom byn har han eldat upp sig tillräckligt mycket för att våga regga ett konto på SH och i berusningens töcken skriver han dessa väl valda rader. :fakta

Skitkul fö, låt tråden vara kvar.
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
har ni sett att de där snubabrna / gubbarna kastar lystna / hatiska blickar på våra plastraketer ? i hemlighet drömmer de om att köra snabbt som en jävla blixt, eller posera på en street fighter iklädda i ett snygg rejsställ och hjälm med coolt tribal på...men furgan har för länge sedan kapat det lilla de hade av deras cojones och numer får de framföra barnvagn på skogspromenaden med en liten jycke i släptåg...det påminner mig om de blickar och comments jag ibland får när jag är ute och festar med min flickvän...som kärringar tycker är alldelles för ung för mig *asg* klart att de hatar oss ! yesss....:tummenupp Livet vore meningslöst om inte det fanns folk man kan driva till vansinne av avundsjuka och bitterhet ! De är min själs spegel !:tungan
 
Last edited:

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
KTM530
Kanske en femtonåring som var hög på kokain och snott en hoj!.

En omogen ligist....

Jon as
 
Last edited:

quip

[ kwip ]
Gick med
20 Sep 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Yamaha FZR600R, -94; GSXR750, -86, fighterprojekt; ZXR750, -93, ombyggd
Tycker att många sporthojare här inne är lika löjliga som trådskaparen som tror att alla V70 körandes äldre män är likadana. :6surkart

Jag tror däremot att det är en ung kille, :cpparty, med en utsmyckad V70 med turbo, kompressor och all världens alla trimdetaljer som spöar skiten ur de flesta hojar, :finger. Både rakt fram och på kurviga vägar.
Dessutom har han världens finaste :tuttar som han får :slicka varje kväll och han tjänar loads of stålars med något bra forum för ungdomar.

När han nämner fransar och krom så tror jag nog att han såg en kromsläde, och de förarna kan vara riktigt farliga. Så istället för att kasta skit på den rika killen i V70 med värsta fräscha tjejen så måste vi förklara för honom skillnaden mellan snälla sporthojsåkarna och de farliga killarna på kromsläde.

Kanske lotsa honom vidare till rätt forum där han får prata med de riktiga ligisterna. Enligt Google och sökorden "ligister växjö" så är det visst tonåringarna som är ligister, om man då bortser från denna tråden som av någon anledning hamnar högst upp i söklistan...
 

singel

Runka.com
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Saltsjö-Boo
Hoj
Kawasaki ZX10R
Kul Läsning:) Fattar inte att alla orkar vara vakna så sent på natten:va Växsjö är det en stad:va :va jag skulle oxå dra 300 igenom men fan kommer bara upp till 290:huvet Hem o borra:yoparty
 

Nicotin

Guest
fransnisse ute på tunn is..:D :rolleyes:
 

Bifogat

  • chrome.jpg
    chrome.jpg
    77.9 KB · Visningar: 178

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
kan vara så här att han vart till öland en sväng igår för att hämta hem husvagen o väl där så var han nere på stranden en sista sväng för att vinka av sommaren och va tror ni hände där!? jo lite sand hittade sej in i fittan på honom och skavde hela vägen hem till växjö där han förmodligen blev omkörd av nån sjyst hoj som ev frugan tittade lite extra på, japp då fanns det inget annat att göra än o googla: jag kör v70 hum hum bsr steg 1(går som ett skott när ingen annan ser!), en jävla satans skit lu jävel körde om mej på en sån där satans skit faans jävla satans skit-snabb hoj jävel, aaa va kom upp då!? Fjollhoj.com o då kunde han juh inte bara låta bli efter att ha mannat upp med ca 10 o en halv grogg!

Bra jobbat !:yoparty
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
axfpkp.gif
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Kom igen Steffo kom igen...klapp klapp
Kom igen Steffo kom igen...klapp klapp

Steffo?? Menar du mig???
Nej. Jag har inte varit här förrän nu och jag kommer nog inte att gå igång i den här tråden.
Det är ett uppenbart troll som startat tråden. Mer flejm än så blir det helt enkelt inte.

Jag vet ju att det är väldigt få av kromslädarna med fransnissar på som gör 300.
Skulle någon köra 300 genom stan så är jag ganska övertygad om att det skulle bli ett ganska snabbt fall av självsanering.
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Hmm fransar, krom, AAAAHHH.
Du Richard..
Blue Oyster bar är ANDRA höger, inte första.
Vi har ingen tango här.
Sorry..
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
roliga är ju att trådskaparen inte skrivit nått tillbaka, vikken fegis :crash
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Hmmm... Tror Ni inte att detta egentligen är Crash från Sala, som skaffat sig ett ful-nick för att kunna förgylla tillvaron för fler...:rolleyes:
 

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Malmö
Hoj
Hojar
Av samma anledning tycker vi om att sätta våra liv i risk för att känna att vi lever och få en lite ökad kännsla av att livet faktiskt har en innebörd gör andra personer andra saker med samma riskchans.
Denna risk innebär för oss är att vi kan om vi vill riskera det vi har för att få den kicken/kännslan vi söker.

Det finns dom av oss (inte mig inkluderad) som tror och vägleds av andra saker så som religion, politik eller bara lägger sitt liv i händerna på turkännslan genom att t ex spela på hästar.

Alla dessa saker har för och nackdelar. Vi har ränkat efter och kommit fram till att nackdelarna överväger inte fördelarna och därför kör vi dessa maskiner.

Rökare t ex, (och du verkar vara en sådan person som hostar till från andra sidan gatan bara för att du såg en tändare) väger nackdelen att riskera ett par lungor mot fördelen att minska stressen eller aptiten och samtidigt njuta av en god smak så som en fin whisky.

Hoppa gärna av din trampmobil och tänk på en riskabel eller onyttig del i ditt egna liv och ändra på det innan du försöker fumla till en nedsättande kommentar om oss hojåkare. Dessutom, så som andra påpekar så har du verkligen fått till det. Jag har aldrig skådat en hoj med crom och än mindre någon med fransar som har kapasitiet nog att göra mer än kanske 180Km/h..

Jag lämnar dig åt ditt egna smått besserwisser liv att fundera på dina egna handlingar och val som kan ha risker eller skadliga efterverkningar. När du är helt renlevnadsperson så kan du kanske återkomma med visdom. Innan dess pladdrar du bara lille vän. :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top