Omogna ligister

Status
Ej öppen för fler svar.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
popcorn.gif

appor på
popcorn.gif
jag tycker de är keff att den inte finns kvar bland allt annat skräp i Smilies kategorin... länge leve

popcorn.gif
popcorn.gif
popcorn.gif
popcorn.gif
 

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Buell xb9s
Richard var på väg hem från pizzahaket då han hörde ett missljud från baken. Han insåg snabbt att röven var sprängfylld med Kebab och ville hem snabbast möjligt. Alla vet väl hur det känns att vara så där inne bombens sketnödig. Just så där måste han ha kännt sig.
Att hålla sig ansågs mer än nödigvändigt då bilen är hans käraste ägodel. På helspänn med dyngsura kallsonger efter alla kallsvettningar fortsätter han färden. Moppefuckon och tanter som får rulatorstopp på övergångställen gör det inte bättre.
Ju närmare hem Richard kommer desto skitenödigare blir han. 1000m kvar och röven har en nyans av paprika röd och exposionsvarning. Då hör han ett satans muller. De muskelkrafter han har kvar för att hålla kvar bomben frigörs när sporthojen dånar förbi i 300knyck.
Olyckan är framme och sätet blir brunt.
 

Live_free

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2005
Ort
Sverige
Hoj
Motorcykel
:confused:
Richard var på väg hem från pizzahaket då han hörde ett missljud från baken. Han insåg snabbt att röven var sprängfylld med Kebab och ville hem snabbast möjligt. Alla vet väl hur det känns att vara så där inne bombens sketnödig. Just så där måste han ha kännt sig.
Att hålla sig ansågs mer än nödigvändigt då bilen är hans käraste ägodel. På helspänn med dyngsura kallsonger efter alla kallsvettningar fortsätter han färden. Moppefuckon och tanter som får rulatorstopp på övergångställen gör det inte bättre.
Ju närmare hem Richard kommer desto skitenödigare blir han. 1000m kvar och röven har en nyans av paprika röd och exposionsvarning. Då hör han ett satans muller. De muskelkrafter han har kvar för att hålla kvar bomben frigörs när sporthojen dånar förbi i 300knyck.
Olyckan är framme och sätet blir brunt.

Hur fortsätter historien? :confused:
 

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Buell xb9s
Historien tog tyvärr slut där, idetorka. Fritt fram att skriva om någon känner sig sugen.
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
tror de är Pizzabagarn å bettskena som flame:ar oss
popcorn.gif
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
hmm låt mig få uttrycka en åsikt, i tider som dessa då ekonomin inte riktigt är som den ska och folk(et) undrar hur brödet imorgon ska hamna på bordet:

att göra det som förväntas av dig, är väntat.

att vänta på det som ska göras av dig, är förväntat.

att förväntas vänta på det som någon väntar på, är ren idioti.

att trådskaparen inte riktigt förväntas skriva något som vi väntar på, är helt i sin ordning.

m.a.o bör trådskaparen se till att få ordning på blyertsen och skriva något som vi förväntar oss. tex mjäll i hjälmen.

tack.
 

fleetwood

Ny medlem
Gick med
4 May 2006
Ort
Gbg
Hoj
1985 Honda NS400R
Hmm...orkade inte läsa alla inlägg förutom trådskaparens så jag är väl förhoppningsvis inte den första med insikten att...trådskaparen driver med er, - det förstår ni väl?
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
tror fortfarande Bettskena å Pizzabagarn har nått lurt å göra med denna tråd

popcorn.gif
 

Dark_Messenger

Guest
Richard var på väg hem från pizzahaket då han hörde ett missljud från baken. Han insåg snabbt att röven var sprängfylld med Kebab och ville hem snabbast möjligt. Alla vet väl hur det känns att vara så där inne bombens sketnödig. Just så där måste han ha kännt sig.
Att hålla sig ansågs mer än nödigvändigt då bilen är hans käraste ägodel. På helspänn med dyngsura kallsonger efter alla kallsvettningar fortsätter han färden. Moppefuckon och tanter som får rulatorstopp på övergångställen gör det inte bättre.
Ju närmare hem Richard kommer desto skitenödigare blir han. 1000m kvar och röven har en nyans av paprika röd och exposionsvarning. Då hör han ett satans muller. De muskelkrafter han har kvar för att hålla kvar bomben frigörs när sporthojen dånar förbi i 300knyck.
Olyckan är framme och sätet blir brunt.

Richard stämmer upp i ett vansinnestjut! Han som hade hållit igen så länge, svettats och klämt, frustat o pustat, och nu - till vilken nytta!? Med kletet i brallan och odören som långsam börjar sprida sig i bilen stampar han gasplattan i botten. -Nu jävlar ska jag ta'n!! vrålar Richard!!

V70 hoppar till och snudd på självdör då varvet har sjunkit till ett minimum men snart hörs motorn varva upp och de polerade eftermarknadsburkarna glänser i solen när V70 med all kraft penetrerar grannkärringens staket och fortsätter ut på vägen där mcbusen nyss passerat. Richard som vid det här laget är blind av raseri och omtöcknad av bajsstanken tänker inte klart utan gasar på allt vad volvon håller för och lämnar bostadsområdet. Jakten har börjat...
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Richard stämmer upp i ett vansinnestjut! Han som hade hållit igen så länge, svettats och klämt, frustat o pustat, och nu - till vilken nytta!? Med kletet i brallan och odören som långsam börjar sprida sig i bilen stampar han gasplattan i botten. -Nu jävlar ska jag ta'n!! vrålar Richard!!

V70 hoppar till och snudd på självdör då varvet har sjunkit till ett minimum men snart hörs motorn varva upp och de polerade eftermarknadsburkarna glänser i solen när V70 med all kraft penetrerar grannkärringens staket och fortsätter ut på vägen där mcbusen nyss passerat. Richard som vid det här laget är blind av raseri och omtöcknad av bajsstanken tänker inte klart utan gasar på allt vad volvon håller för och lämnar bostadsområdet. Jakten har börjat...

YIIIIHAAAA!:yoparty Nu j-ar blir det åka av!:D
 

RichardH

Bannad
Gick med
18 Sep 2008
Ort
Växjö
Hoj
V70
Hej,

Jag har läst vad ni har att säga och jag kan säga som följer, det märks att folk med liten baddare mellan benen äger en sån där så kallad sport-mc. Ni ska se era ligister, jag har bekanta som känner till varenda steg ni tar, vi ses på allén på lördag, Så ska jag säga er ett sanningens ord!


Kör säkert om ni har ett samvete
Richard
 

RichardH

Bannad
Gick med
18 Sep 2008
Ort
Växjö
Hoj
V70
Hej,

Jag har läst vad ni har att säga och jag kan säga som följer, det märks att folk med liten baddare mellan benen äger en sån där så kallad sport-mc. Ni ska se era ligister, jag har bekanta som känner till varenda steg ni tar, vi ses på allén på lördag, Så ska jag säga er ett sanningens ord!


Kör säkert om ni har ett samvete
Richard
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Hej,

Jag har läst vad ni har att säga och jag kan säga som följer, det märks att folk med liten baddare mellan benen äger en sån där så kallad sport-mc. Ni ska se era ligister, jag har bekanta som känner till varenda steg ni tar, vi ses på allén på lördag, Så ska jag säga er ett sanningens ord!


Kör säkert om ni har ett samvete
Richard

och vad ska dom göra då? jag är nyfiken!

för övrigt stående ovationer!:tummenupp
 

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Hej,

Jag har läst vad ni har att säga och jag kan säga som följer, det märks att folk med liten baddare mellan benen äger en sån där så kallad sport-mc. Ni ska se era ligister, jag har bekanta som känner till varenda steg ni tar, vi ses på allén på lördag, Så ska jag säga er ett sanningens ord!


Kör säkert om ni har ett samvete
Richard
troll_2.jpg
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Hej,

Jag har läst vad ni har att säga och jag kan säga som följer, det märks att folk med liten baddare mellan benen äger en sån där så kallad sport-mc. Ni ska se era ligister, jag har bekanta som känner till varenda steg ni tar, vi ses på allén på lördag, Så ska jag säga er ett sanningens ord!


Kör säkert om ni har ett samvete
Richard

tänker inte försvara MC kollektivet då är finns många puckon bland oss.. men som du beter dig så är de rent skrämmande omoget för någon som skall vara bror duktig, rent patetiskt hur du försöker visa dig duktig å ha rätt slags moral.

du påminner väldigt mycket om gamla sura gubbar som är griniga för att antingen inte kan göra va de vill längre eller får för sin surkärring. och av den anledning gnälla så jävla mycket det bara går och går ditt eget korståg.

tagga ner lite och tänk efter om de du skrivit verkligen skulle göra någon skillnad, för vill du göra någon skilland så är du jävligt fel ute pedagogiskt sätt.

jag skulle kunna göra exakt samma sak som du fast spy galla på idioter som kör bil och inte ens ängar en sekund åt döda vinklar osv. men nej för de är fel tillvägagångs sätt..

ta och sätt dig i volvon kör ner till Blomsterbutiken köp en fin blomma till tanten din så du får juffsa lite i bingen ikväll.

popcorn.gif


EDIT: Tror fortfarande att Bettskena eller Pizzabagarn flame:ar oss :crash
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top