Richard var på väg hem från pizzahaket då han hörde ett missljud från baken. Han insåg snabbt att röven var sprängfylld med Kebab och ville hem snabbast möjligt. Alla vet väl hur det känns att vara så där inne bombens sketnödig. Just så där måste han ha kännt sig.
Att hålla sig ansågs mer än nödigvändigt då bilen är hans käraste ägodel. På helspänn med dyngsura kallsonger efter alla kallsvettningar fortsätter han färden. Moppefuckon och tanter som får rulatorstopp på övergångställen gör det inte bättre.
Ju närmare hem Richard kommer desto skitenödigare blir han. 1000m kvar och röven har en nyans av paprika röd och exposionsvarning. Då hör han ett satans muller. De muskelkrafter han har kvar för att hålla kvar bomben frigörs när sporthojen dånar förbi i 300knyck.
Olyckan är framme och sätet blir brunt.
Hur fortsätter historien?
Hur fortsätter historien?
Richard var på väg hem från pizzahaket då han hörde ett missljud från baken. Han insåg snabbt att röven var sprängfylld med Kebab och ville hem snabbast möjligt. Alla vet väl hur det känns att vara så där inne bombens sketnödig. Just så där måste han ha kännt sig.
Att hålla sig ansågs mer än nödigvändigt då bilen är hans käraste ägodel. På helspänn med dyngsura kallsonger efter alla kallsvettningar fortsätter han färden. Moppefuckon och tanter som får rulatorstopp på övergångställen gör det inte bättre.
Ju närmare hem Richard kommer desto skitenödigare blir han. 1000m kvar och röven har en nyans av paprika röd och exposionsvarning. Då hör han ett satans muller. De muskelkrafter han har kvar för att hålla kvar bomben frigörs när sporthojen dånar förbi i 300knyck.
Olyckan är framme och sätet blir brunt.
Richard stämmer upp i ett vansinnestjut! Han som hade hållit igen så länge, svettats och klämt, frustat o pustat, och nu - till vilken nytta!? Med kletet i brallan och odören som långsam börjar sprida sig i bilen stampar han gasplattan i botten. -Nu jävlar ska jag ta'n!! vrålar Richard!!
V70 hoppar till och snudd på självdör då varvet har sjunkit till ett minimum men snart hörs motorn varva upp och de polerade eftermarknadsburkarna glänser i solen när V70 med all kraft penetrerar grannkärringens staket och fortsätter ut på vägen där mcbusen nyss passerat. Richard som vid det här laget är blind av raseri och omtöcknad av bajsstanken tänker inte klart utan gasar på allt vad volvon håller för och lämnar bostadsområdet. Jakten har börjat...
Hej,
Jag har läst vad ni har att säga och jag kan säga som följer, det märks att folk med liten baddare mellan benen äger en sån där så kallad sport-mc. Ni ska se era ligister, jag har bekanta som känner till varenda steg ni tar, vi ses på allén på lördag, Så ska jag säga er ett sanningens ord!
Kör säkert om ni har ett samvete
Richard
Hej,
Jag har läst vad ni har att säga och jag kan säga som följer, det märks att folk med liten baddare mellan benen äger en sån där så kallad sport-mc. Ni ska se era ligister, jag har bekanta som känner till varenda steg ni tar, vi ses på allén på lördag, Så ska jag säga er ett sanningens ord!
Richard
Hej,
Richard
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha