DoomKeeper
Ny medlem
lägger min röst på kärregårds klart den fetaste i mina ögon, och så rockar han ju förståss.
lägger min röst på kärregårds klart den fetaste i mina ögon, och så rockar han ju förståss.
Jag röstar på Luci-guards R1:a för den är så läcker med sina detaljer så som nitarna å döskallarna. Den härliga röda lacken med de svarta skuggningarna.
Proportionerna som bara stämmer så otroligt bra. Det originella avgassystemet. Framlyktan som bara är så grym.
Sett den i verkligheten. Så otroligt mycket snyggare än på bilderna, tyvärr.
Hey, du får vara snabbare killenFy helvete vad sköna byggen!
Det är grymt kul att se att intresset och modet finns att skapa något av era idéer. Mycket härligt.
Min inriktning är att i kommande nummer av Bomber Magazine dels ha med ett större reportage om vinnarhojen i SSOTYA 2008, men även ge lite plats åt de övriga som funnits med i omröstningen. Om alla kommer att kunna få plast i detta nummer vågar jag inte lova, men jag ska göra vad jag kan för att planera in det.
Så till alla er som varit med. Har ni möjlighet att ta andra bilder med hyffsad kamera och framför en hyffsad neutral bakgrund så att hojen syns tydligt så vore det prefekt. Skicka sedan bilden till mig
Skicka bilden till mig tillsammans med:
Namn:
Ålder:
Ort/del av landet:
Hoj/modell/år:
Kort om största modifieringarna:
Byggt hoj tidigare:
mange(a)bombermagazine.com
Mvh
Mange
Tack för den precis som jag tycker.Jag la min röst på EST och då tror kanske alla att jag gjorde det för att jag har en S3a men se det är fel.
Alla hojarna är skitsnygga och jag tycker ni som byggt skall ha all cred men som jag sagt i andra trådar så tycker inte jag att en street fighter skall beskrivas som snygg.
Har någonsin en fighter beskrivits som snygg efter en fight ?
Ordet "Street Fighter" bara andas råhet, aggresivitet och "off the main stream" och EST uppfyller det till 100%
Valet var enkelt.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |