Omröstning SSOTYA 2008

Jag röstar på följande hoj i SSOTYA 2008

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Stort tack till alla er som röstade på mig samt alla andrar oxå, det här var ingenting man förväntade sig i vintras när man började bygga sin första hoj.

Nu är det bara att sälja av den här för att kunna börja nästa bygge som kommer att bli mkt coolare men det kommer att ta mer än en vinter att utföra oxå, kommer nog upp en projekttråd ganska snart;)

Återigen tack allihopa!!

Liff

Medlem
Gick med
31 Aug 2005
Hoj
Hojlös...
Grattis Kandyman!!!!!!!!!!!:banana:banana
Du hade helt klart det snyggaste bygge....även dom andra byggena är jäkligt snygga......
Men du tog hem storvinsten:2cool......

Ekerholm

Guest
När får vi se folk som går lite crazy och gjuter ihop egna bakdelar/lampkåpor, svetsar egna svingar, sätter bilfälgar bak och lite turbo fighters?

kommer nog tyvärr inte se det här i det här avlånga landet tror jag.. det extrema stuket går ju inte hem här.. tyskarna byggde ju redan extrema fighters på 80 talet.. men här i sverige så ska allt vara så rent som möjligt.. vilket jag tycker är jävligt tråkigt... kolla på vinnar hojen nu den ser ju ut som något som skulle komma direkt från fabriken ju..

Fredsfursten

Medlem
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
GSX1400, -01
kommer nog tyvärr inte se det här i det här avlånga landet tror jag.. det extrema stuket går ju inte hem här.. tyskarna byggde ju redan extrema fighters på 80 talet.. men här i sverige så ska allt vara så rent som möjligt.. vilket jag tycker är jävligt tråkigt... kolla på vinnar hojen nu den ser ju ut som något som skulle komma direkt från fabriken ju..

Joo - men man kan också vända på det, i Sverige vill man bygga något snyggt och välgjort, i Tyskland vill man bara att det ska se ballt ut, skitsamma hur snyggt och funktionellt det egentligen är. Sverige och norden är erkänt duktiga inom arkitektur och formgivning och det är väl bara roligt om det lyser igenom även här. Sedan håller jag med om att det kunde vara roligt med lite brutalare byggen - det är ju trots allt fighters vi snackar :yoparty

Ekerholm

Guest
Joo - men man kan också vända på det, i Sverige vill man bygga något snyggt och välgjort, i Tyskland vill man bara att det ska se ballt ut, skitsamma hur snyggt och funktionellt det egentligen är. Sverige och norden är erkänt duktiga inom arkitektur och formgivning och det är väl bara roligt om det lyser igenom även här. Sedan håller jag med om att det kunde vara roligt med lite brutalare byggen - det är ju trots allt fighters vi snackar :yoparty

ja visst är det så att vi är duktiga på det... men när jag tänker på ordet fighter så tänker jag på en rå och häftig hoj bara skriker att jag är elak... inte en hoj som ser orginal ut och är bara grundlackad (alltså lackat hojen vit) men det är ju vad jag tycker...

Ekerholm

Guest
Det kommer nog till till sverige skall du se.
Vi är nära nu!
MYCKET NÄRA:D

ja vi får hoppas på det... så det kommer lite mer råa och tuffa byggen här i landet... jag ska göra ett försök att bygga min hoj åt det det hållet.. fast det blir ju inte förns i vinter jag bygger om hojen..

Ekerholm

Guest
Tyckte att min förra hoj ligger nära!:)

är det du som byggt den???? den stog jag och kollade rätt länge och kollade på elmia mässan... snyggt bygge:tummenupp kan du inte starta en tråd med ditt nya bygge nu då så man kan följa det bygget...

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Grattis Kandyman till vinsten.

Tycker att nu jävlar höjer vi ribban till nästa år.
Har själv bara glad-amatörbyggt hojar i två år.
På den tiden har jag lyckats knyta massa värdefulla kontakter.
Har haft en otrolig hjälp av dessa, så vad jag vill säga är att om vi hjälps åt så kommer varje byggare utvecklas enormt.

Som sagt i Sverige har vi en kanontradition inom design och formgivning.
Nu ska vi ta sikte på att spöa Germanerna och tedrickarna i väst.

En svensk som ger sig fan på att bli bäst blir det.:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...