Nej koolfiber är aldrig onödigt.
Ända onödiga är väl att de är dyrt...
Nej koolfiber är aldrig onödigt.
Jag kommer genast att tänka på alla gubbar som kör runt med sin BMW GS fullmatad med 3 gigantiska packlådor så ser ut som dom är på en jorden runt resa. Men bara kör en kvällstur med sina kompisar.
Jag brukar alltid fråga på hur lång resa dom är ute på eftersom dom har så mycket packning med sig när jag ser någon som jag vet bara åker och äter glass och åker runt med tomma lådor.
(Jag har också packväskor till min men bara när jag åker på semester)
Jag kommer genast att tänka på alla gubbar som kör runt med sin BMW GS fullmatad med 3 gigantiska packlådor så ser ut som dom är på en jorden runt resa. Men bara kör en kvällstur med sina kompisar.
Jag brukar alltid fråga på hur lång resa dom är ute på eftersom dom har så mycket packning med sig när jag ser någon som jag vet bara åker och äter glass och åker runt med tomma lådor.
(Jag har också packväskor till min men bara när jag åker på semester)
Vem orkar ta bort lådorna mellan långturerna? Dessutom kan man storhandla på vägen hem. /pussywhipped
Ondil där! Det är ALDRIG dumt, speciellt inte på "tjejhojar" som Bandit 1200 där man får 20 kusar extra för ynka 1500 spänn. Mera wheelies åt gubbsen.Trimma en mc är rätt dumt.
Tänkte mer på kolv kam fugge. För att inte tala om turbo. Klart kan man göra det mesta själv. Men försäljningen av den blir sällan lönsam?
Behovet av lane splitting i trafikköerna i övre Norrland är väl inte så stort, misstänker jag, men då vill man INTE Ha något onödigt utstickande.Nu kör jag inte med korvlådorna men när jag gjorde det tänkte jag aldrig på att de satt där. Bara praktiskt att kunna lasta nåt om behovet uppstår typ köpa med sig lite käk, svänga förbi JULA eller nåt annat.
Åker ni bara tvåmilaturer till glasskiosken?
Du har väl en kvinnlig hoj då? Min är man o här är det mer dubbeldusch o högtryck ?Att det finns 14 olika flaskor med medel för att tvätta hojen. Metall-tvätt, plast-tvätt, matt finish, blank finish, sadel-tvätt, fälg-tvätt, kedjetvätt, kåpglastvätt mfl
Behovet av lane splitting i trafikköerna i övre Norrland är väl inte så stort, misstänker jag, men då vill man INTE Ha något onödigt utstickande.
Haha, men då är det mc-affären som mest riktar sig till kvinnliga hojar, som rekommenderar olika schampo och balsam beroende på vad som ska tvättas. Jag ska dra ner till Ica maxi på herravdelningen iställetDu har väl en kvinnlig hoj då? Min är man o här är det mer dubbeldusch o högtryck ?
Jag går till köksavdelningen på Lidl och handlar Yes till diskbänken, disken och MC-tvätt.Haha, men då är det mc-affären som mest riktar sig till kvinnliga hojar, som rekommenderar olika schampo och balsam beroende på vad som ska tvättas. Jag ska dra ner till Ica maxi på herravdelningen istället
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|