Only in America

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag tror barnaga i olika varianter kan vara ganska vanligt i invandrartäta områden. Du tror väl inte amerikaner slutar ge sina små en dask i stjärten bara för att dom flyttar till Sverige?

Barnmisshandel är för övrigt olagligt i USA, det finns olika varianter på det där.

Hur många procent i Sverige har inget konto? Visst ja, vi försörjs väl med det från födseln via personkonto. Men annars? Min far hade inget konto i många år utan pengarna i en gryta. Han tyckte det var skitkul. Vad är ociviliserat med det?

Jag har faktiskt ingen aning om vad som är en rimlig siffra på bankkonto-innehav. Vad spelar det för roll???

Annars är ju internetbanker och bankkort en i högsta grad amerikansk uppfinning och företeelse.

Vad tror du skulle hända om alla lät sin lön ligga i en gryta hemma?

Men sannolikt slutar inte invandrande jänkare misshandla sina barn i samma veva dom flytta hit. Dock minskar sannolikheten att avkomman fortsätter beteendet, iaf i viss grad.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Nu skulle jag iofs inte bli särskilt förvånad om det här snart hände i Sverige också men eftersom det den här gången hände i USA så postar jag det här.

Sexårige Hunter Yelton lutade sig fram och pussade på en tjejs hand under lässtunden.
Då stängdes han av från skolan och anklagades för sexuella trakasserier.

– Vårt huvudmål är att sätta stopp för det här beteendet, säger skolchefen Robin Gooldy

http://unvis.it/www.expressen.se/nyheter/sexaring-kysste-flicka---stangs-av-fran-skolan/

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
http://www.dn.se/nyheter/varlden/usa-manga-vittnar-om-jungfrufodslar/

En halv procent av alla unga amerikanskor säger sig ägna sig åt jungfrufödsel. I en enkät som publiceras i ansedda British Medical Journal (BMJ) hävdar var 200:e tillfrågad kvinna att de blivit gravida utan vare sig samlag eller provrörsbefruktning.

Torde vara ett gäng nya Jesus på gång med andra ord....:yoparty

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C

En halv procent av alla unga amerikanskor säger sig ägna sig åt jungfrufödsel. I en enkät som publiceras i ansedda British Medical Journal (BMJ) hävdar var 200:e tillfrågad kvinna att de blivit gravida utan vare sig samlag eller provrörsbefruktning.

Haha, jag är av gammal Åhus-släkt. Min far berättade om en tonårsgravid tjej i hans generation som hade varit med om samma upplevelse töserna haft i USA. Hon hade blivit gravid, det fattade hon, men hur hon blivit det gick inte att begripa. Hon hade inte varit med mansfolk, det visste hon säkert. Det måste varit helige ande eller vad som helst!!!

Så det där kan hända lite överallt tydligen... är sex före äktenskapet tabu och skamligt är det fan inte lätt att vara liten tös.... då blir det en massa jesubarn. :banana

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Det kan ju inte vara något problem, eftersom 1 av 200 är en halv procent.
2 procent är mormoner (4 av 200) och det är ju en mikroskopisk del..

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Jag börjar tycka om tanken att jag kanske blir gammal på riktigt en dag. Att sitta och berätta saker om hur det var förr och vara den ende med faktisk erfarenhet av den tiden. By definition liksom... det måste vara kul. Någon som ifrågasätter? Jaha, då säger man bara: du måste varit där för att förstå!

I väntan på det skall jag öva upp min förmåga att berätta en bra historia!

I staterna träffade jag en sydstatsaristokrat. Han var pank, men en gång i tiden hade hans farfarsfar (typ) drivit järnvägen mellan Wilmington och Raleigh i North Carolina. En gång i tiden var dom stenrika, och de tre hus i Wilmington (Ni vet hamnen från Pirates of Caribbia där Johnny Depps skepp sjunker lagom tills han når kajen? Det Wilmington... ni skall veta att gamle kapten Svartskägg bodde i North Carolina ett tag. First in flight - home of pirates!!!) ... de tre hus i Wilmington som var byggda enligt arkitekturen från borta med vinden hade en gång byggts av hans familj - the Latimers. Sydstaternas överklassvillor är bedårande vackra!!!!

Nu var hans familj pank och hans far hade gift sig med dottern från en uppkomling. Jag minns ej hans namn, han var helt enkelt morfar. Morfar var rik och hade flyttat in på ett nursery då mormor inte var kry. Jag bjöds med för att se över vad som skulle behållas i deras gamla villa i Wilmington. Jag var med vid arvsskiftet kan man kanske säga?

Morfar hade levt ett händelserikt liv, och förmögenheten hade växt under WW II då han höll på med vapenhandel. Född på 20-talet var han en ekorre som sparade allt och höll i slantarna, han var inte född med rikedom och växte upp under Den Stora Depressionen.

Det första jag ser när vi anländer är en gammal Buick med två bumperstickers. Den ena säger "Impeach Clinton"; den andre "Save the Wetlands". När vi kommer in i hallen är det första jag ser ett oljeporträtt av Richard Nixon i naturlig storlek!

- Nu vet du var morfar kommer ifrån, säger Wyatt Latimer, min kamrat.

Tydligen hade han ställt upp i kongressvalet för North Carolina samtidigt som Nixon, och han var inte typen som vände kappan efter vinden. En lojal vän, den bästa sorten.

Det roligaste när vi gjorde husesyn var ett se en toalett från Bromölla. Han hade fan speciellt importerat ett snålspolande dass från Ifö!!! Jag tror han var ende amerikan med en sådan tron! Det fanns ett gäng andra vattenbesparande och fiffiga lösningar på hans domän. Bland annat en pumpmekanism till diskmedel i diskhon så han kunde köpa big pack.

Det där med att man skulle rädda våtmarkerna fick ju inte jag ihop med Nixon och hans republikanska bakgrund. Men hans generation av republikaner var dom gröna, de var grönare än demokraterna. precis som att Lincoln (rep) avskaffade slaveriet samtidigt som han var i krig med sin antagonist Davies (dem). Världen är komplex.

- Se upp för handgranater! Morfar sparade på allt! sa Wyatt när vi rensade vinden.

Save the Wetlands.

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Pinal County Sheriff Deputy kills Manuel Longoria while Longoria's hands are raised in the air. Police in Pinal County, Arizona, claimed that the shooting de. Police in Pinal County, Arizona, claimed that the shooting death of a suspected car thief two weeks ago came after the man had turned to reach for a weapon. . Pinal County Sheriff Deputy kills Manuel Longoria while Longoria's hands are raised in the air Police in Pinal County, Arizona, claimed that the shooting death of a suspected car thief two. Police in Pinal County, Arizona, claimed that the shooting death of a suspected car thief two weeks ago came after the man had turned to reach for a weapon. . Police in Pinal County, Arizona, claimed that the shooting death of a suspected car thief two weeks ago came after the man had turned to reach for a weapon. . Police in Pinal County, Arizona, claimed that the shooting death of a suspected car thief two weeks ago came after the man had turned to reach for a weapon. . Pinal,County,Sheriff,Deputy,kills,Manuel**,Longori a,while,Longoria's,hands,raised*,*air., A video that surfaced last week is raising serious questions about the actions of an Arizona, Pinal County Sheriff Deputy. The video appears to show a police. Pinal County Sheriff Deputy kills Manuel Longoria while Longoria's hands are raised in the air. Police in Pinal County, Arizona, claimed that the shooting de. Its not the best video but you can hear the shots , Eloy P.D shot a man who didn't have a weapon in his hands or in the car.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Nej, exakt.:tummenupp

De som åker till ett arabland blir inte experter på att aga, lika lite som de som åker hit blir det på att inte aga.

Är befolkningen i arabländer värre på att aga sina barn än befolkningen i andra länder ?

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Är befolkningen i arabländer värre på att aga sina barn än befolkningen i andra länder ?

Svårt att säga vem som leder ligan. Men värre än i Sverige.

Sedan behöver man ju inte araberna, det räcker med balkan. "Kom jag hem med dåliga betyg, fick jag en lusing av fassan".

Fast... jag kan ha fel, och då är ju allt opinionsarbete, all lagstaftning fullständigt kraftlös och vi kan lika gärna skita i den.

Pryla ditt barn om du vill.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...