Kära farbror Ben is no more.
https://www.svt.se/nyheter/ekonomi/efter-kritiken-risvarumarket-uncle-bens-byter-namn
https://www.svt.se/nyheter/ekonomi/efter-kritiken-risvarumarket-uncle-bens-byter-namn
The great American Shit Show 2020 är snart över, nu ska det bara protesteras mot rösträkningen i ett par månader.
Trump-sidan trodde ju att röstsedlar hade kommit från planeten Mars, eller att Joe Biden hade röstat 5000 gånger...
Vadådå, Bidén kunde ju twittra 120 ggr undrr det att han stod och stakade sig i debatt så helt långsökt är det ju inte.
Nu är det ju inte ovanligt att folk har en social media manager (eller ett helt team)
Röstning får man inte överlåta, speciellt inte till Marsianer, och jag tror inte att Biden har haft tid att rösta mer än en gång.
Bara i USA
Arizona, en av mina favoriter i USA.
Nån som tittar på vad som händer i USA nu?
Aaron Mostofsky utanför en av dörrarna till senatens kammare, där en kvinna sköts ihjäl av polisen.
"Vit makt-terrorist" som "stormade kongressen" är son till New York-domare
Publicerad 8 januari 2021 kl 07.09
UTRIKES. Den grupp demonstranter som polisen på onsdagen mer eller mindre frivilligt släppte in i USA:s parlamentsbyggnad Kapitolium utpekas som högerextrema terrorister och ett hot mot demokratin. Men flera av de som nappade på att gå in i byggnaden framstår som helt oorganiserade och i några fall lider de av uppenbara begåvningshandikapp. En av dem är Aaron Mostofsky, son till toppdomaren Shlomo Mostofsky i New Yorks högsta domstol, och en annan har täta band till AFA
God fortsättning
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |