totoro
Är fulladdad ibland
Dagspressen fortsätter sjunka stort. Folk är överlyckliga på alternativa medier och jublar. Skål!
Det där kan vara den sämsta "artikel" jag läst. Fanns det någon röd tråd?
Det där kan vara den sämsta "artikel" jag läst. Fanns det någon röd tråd?
Tror i och för sig ingen jude är så dum att den flyr till Sverige, möjligen från.http://www.sydsvenskan.se/malmo/grov-misshandel-pa-seved/
Integrationens problematik:
Folk flyr för att slippa sina grannar/fiender/förtryckare. Bara för att i Sverige landa in som granne till...samma. Way to go.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/grov-misshandel-pa-seved/
Integrationens problematik:
Folk flyr för att slippa sina grannar/fiender/förtryckare. Bara för att i Sverige landa in som granne till...samma. Way to go.
Det var i Seved de slutade dela ut post eftersom befolkningen kastade sten på brevbäraren.Så är det ju såklart, men jag tvivlar lite lätt på att det bor så många judar just på Seved... en riktigt tuff liten sionist i så fall.
Det var på Seved Ilmar blev "påhoppad" av buset. Man tyckte inte han hade där att göra... Jag kan ha fördomar... men Seved är maffia, knark och slumlords. Den del i malmölivet som är bäst integrerad är det undre livet så att säga. Buset är sällan ideologiska rasister, de är pragmatiker.
Haha, det var bra vridet. Men med en genomsnittlig vänsterväljares förmåga att ta till sig information, funkar det säkert.
"Staten ger stöd till riskkapitalbolag för att driva skolorna."
Det är falskt påstående bland många i inslaget.
Intressant! Du menar att riskkapitalbolag som bedriver skolor i Sverige inte är skattefinansierade med skolpeng?
Inte mer än någon annan leverantör till staten. Det handlar om offentlig upphandling, precis som när någon offentlig aktör bygger något, eller levererar möbler eller vad du vill. Att få betalt för en levererad tjänst är inte "stöd". Stöd utgår utan motprestation.
Men jag tänker inte ner i ditt träsk, något mer skriver jag inte i frågan.
Du påstod alltså felaktigt i ditt inlägg #1996 att avsnittet i filmen som berör att "Staten ger stöd till riskkapitalbolag för att driva skolorna." är ett falskt påstående?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|