Egentligen helt rätt.
alltså inga bara rumpor på tågsätena t.ex.
Egentligen helt rätt.
Det finns alldeles för mycket prydhet gällande den nakna kvinnokroppen i det här landet. Undermedveten sexualskräck i kombination med rester av vårt kristna arv skulle jag vilja påstå.
Tycker folk borde få klä sej hur de vill, må så vara naket eller SS-uniform eller foppatofflor med mysbyxor.
Undantaget är i sammanhang där kläder krävs av hygienskäl, alltså inga bara rumpor på tågsätena t.ex.
För er som förfäras över järnrör och annan dumhet. Alright.
https://docs.google.com/document/d/1xO_kruy8hgikQBZ3KYJfpjN2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/mobilebasic?pli=1
Hade dömda SD-politiker varit med på din lista hade den varit tre gånger så lång.
Hade en miljondel av alla som begått brott mot mänskligheten under den ideologi du försvarar förts upp på listan hade servern kraschat.
Jag har inte försvarat någon sådan ideologi. Vänligen posta källa.
Du hade Mao som avatar i flera år.
Nu var det ju inte "under flera år". Jag har förklarat för dig tre gånger under den perioden om att det inte var för att hylla honom eller Kinas politiska system. Faktum är att jag hade avataren som ett politiskt statement i ironins tecken eftersom Peking skulle ha OS. Detta var jag emot av flera skäl, även politiska, så det är alltså tvärtom än vad du försöker påstå.
Hade dömda SD-politiker varit med på din lista hade den varit tre gånger så lång.
Jaha, jag minns ingen sådan förklaring.
Lite som att ha Breivik som avatar för att ragga röster till S alltså?
OIS fast i England. Jag lägger en del av skulden på pk-vänstern. Tusentals nya brottsoffer i spåren av strävan efter mångkultur i kombo med politisk korrekthet.
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/pedofilskandal-skakar-england_3856168.svd
Enligt rapporten påstår även flera av de som avstått från att ingripa att de varit rädda för att bli betraktade som rasister.
(edit: såg att Fettsnok hade lyft frågan i annan tråd men den passar in här med så..)
Enligt min logik så är någon eller något man pryder sig med, tex som avatar, vanligtvis något eller någon man sympatiserar med. Så, ja.Korkat exempel - ingen har väl raggat röster via avatar ännu mindre med en massmördare som på bilden. Ditt inlägg har överhuvudtaget ingen bärning - Gör om, gör rätt.
Nej det verkar inte som du minns, hade du gjort det hade du inte skrivit sån idiotiska inlägg fortfarande. Detta är fjärde gången, jag hoppas jag slipper se det igen men jag vill av nån anledning inte satsa pengar på det.
Enligt din logik är jag alltså numera för en annektering av Krim.
Inget nytt att när vita åker till gettot så blir de angripna.http://mitti.se/stenkastning-mot-byggjobbare-stoppar-arbete/
Nu vart jag nyfiken, va i hela fridens namn är orsaken? Är det miljötalibaner som är emot? Eller är de som beter sig boende i området och rädda för att uppfräschning ska leda till ökade bokostnader?? Geees..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|