Only in Sweden

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Tragiskt, riktigt jävla tragiskt...

Att Stig främjar mord på fler barn som sitt eget? Ja, helt sjukt faktiskt.
Hur många svenskar ska bli slentrianmördade innan invandrares utstuderade brottslighet uppmärksammas likt lite tändvätska på en barack 1991? Inga fackeltåg för svenska barn inte. :ajjabajja

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Det var hans dotter Sara, som blev ihjälslagen som grundade rörelsen innan hon dog, Stig dog förövrigt nu i December tror jag.

Jag lekte med Sara som barn, då Stig och min pappa var skolkompisar.

Någon gång i tonåren tappade vi kontakten, tills jag läste i tidningen vad som hade hänt.

Tragiskt, riktigt jävla tragiskt...

Och den som varit i h-sand på fest någon gång under de senaste åren vet att de inte direkt lyckats :gnissla

Fifan vilken håla.

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Artikelns höjdpunkt:

Hur han kunde rymma är fortfarande oklart.
- Vi vet inte hur det gick till eller om han hade någon som hjälpte honom, säger Annica Wehinger Redlund.

:lol

Skrattretande att Expressen skriver att han bevakades under tiden, men ingen har någon aning hur han rymde. Någon lär få sparken.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
"Vårdarna hade som uppgift att vara tätt inpå den morddömde pedofilen.
Ändå lyckades 79-åringen rymma.
- Det är inte svårt att springa ifrån personal, säger överläkaren Sören Axelsson på Norra Stockholms psykiatri."

Nej, särskilt inte om man är 79 år.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
"Vårdarna hade som uppgift att vara tätt inpå den morddömde pedofilen.
Ändå lyckades 79-åringen rymma.
- Det är inte svårt att springa ifrån personal, säger överläkaren Sören Axelsson på Norra Stockholms psykiatri."

Nej, särskilt inte om man är 79 år.

Vet du hur många äppelmunkar en random personal på Psykiatrin kan trycka i sig under ett 2 timmarspass?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Svensk polis i toppform eller så var de bara för upptagna med laserskytte på E4:an.

"Flickan lämnade utförliga uppgifter till polisen. Men trots DNA, signalement, två nummer till hans mobiltelefoner och nästan hela registreringsnummret på bilen hittades ingen gärningsman och förundersökningen lades ner."
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/polisen-granskar-valdtaktsutredning_5306407.svd

Jag råkade höra brottstycken av "Gåtan Göran Lindberg" på radion tidigare idag.
Nu ska jag lyssna på hela programmet på nätet så ni får försöka klara er utan mig en stund.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Svensk polis i toppform eller så var de bara för upptagna med laserskytte på E4:an.

"Flickan lämnade utförliga uppgifter till polisen. Men trots DNA, signalement, två nummer till hans mobiltelefoner och nästan hela registreringsnummret på bilen hittades ingen gärningsman och förundersökningen lades ner."
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/polisen-granskar-valdtaktsutredning_5306407.svd

Helt makalöst svenskt! :Bugar
För att inte tala om de uteblivna konsekvenserna för snuttarna som minsann har rätt till fika och fackmöten!!!!!!!!!11

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Utredningen av kopplerihärvan rör tio mäns utnyttjande av en 14-årig flicka som rymt från sitt fosterhem till Rosengård i Malmö.

De åtalade är mellan 17 och 67 år gamla. Brottsrubriceringarna är bland annat människohandel, alternativt grovt koppleri, och grov våldtäkt på barn.

Rådmannen Monica Nebelius lämnade det stora kopplerimålet i Malmö efter hot och trakasserier. Nebelius är inte ensam i målet om att ha utsatts för hot och trakasserier. Åklagaren Ulrika Rogland får skydd av livvakter.

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/hotad-domare-lamnade-rattegang_5413115.svd

Last edited:

Bearnikow

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
XR Motard

Utredningen av kopplerihärvan rör tio mäns utnyttjande av en 14-årig flicka som rymt från sitt fosterhem till Rosengård i Malmö.

De åtalade är mellan 17 och 67 år gamla. Brottsrubriceringarna är bland annat människohandel, alternativt grovt koppleri, och grov våldtäkt på barn.

Rådmannen Monica Nebelius lämnade det stora kopplerimålet i Malmö efter hot och trakasserier. Nebelius är inte ensam i målet om att ha utsatts för hot och trakasserier. Åklagaren Ulrika Rogland får skydd av livvakter.

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/hotad-domare-lamnade-rattegang_5413115.svd

Klart romerna blir upprörda och protesterar mot den konstanta strukturella diskriminering de blir utsatta för, domaren var givetvis med i konspirationen mot dem. Inget att skratta åt, lyssna på Maria Leissner

http://politisktinkorrekt.info/2010/09/16/svensk-14-arig-flicka-sexslav-pa-rosengard/

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Klart romerna blir upprörda och protesterar mot den konstanta strukturella diskriminering de blir utsatta för, domaren var givetvis med i konspirationen mot dem. Inget att skratta åt, lyssna på Maria Leissner

http://politisktinkorrekt.info/2010/09/16/svensk-14-arig-flicka-sexslav-pa-rosengard/

Jag skrattar mest åt konsekverna av könskvoteringen inom rättsväsendet, domare och åklagare som börjar grina och går hem om någon tycker dem är jete duma!!!
Känns som om man gick på lågstadiet igen då någon kunde börja grina om någon sade att jumpapåsen var ful.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år