only in US - 7 år och väger 222 kilo

Dr.Bike

Guest
Hon gömmer sig under stora tröjor nu för tiden när hon tränar så det är ingen som riktigt vet ;)

HäHä..det är så det börjar...
Först ser det ut som dom snattat en grillkyckling och stoppat ner i byxorna... sen kommer de bylsiga tröjorna! :D

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Hur har de råd? Är det såna där jävla trailertrash-socialfall, och hur har de råd isåfall? De har inte råd att bo men nog fan kan de äta ihjäl sig allt :mad: Är maten så jävla billig där borta?

Exakt det undrar jag oxå. Har sett flera dokumentärer där en snubbe ligger i sängen och äter hela dagarana, vem faan bet hans mat ? Dom är väl inte
mycket för socbidrag där borta heller.

arachnid

v4-lover
Gick med
1 May 2007
Hoj
VifferWaffe -88
:mad: :huvet :död :gråta :zpy :finger :censored :kulspruta :kulspruta :6surkart :machinegu :4skrika

Hoppas flickan fick hjälp i tid..

Föräldrarna/föräldern borde fan bindas mellan 2 långsamma traktorer som e på väg åt varsitt håll!
Efter att de blivit flådda levande och blivit tvingade att krypa på mage igenom krossat glas och grovsalt!!!

Så om de inte går på soss, gör det saken bättre då eller??
Såg ut som att de bodde bra i hus/lägenhet. Förbannat sjukt är det i vilket fall som!

Det borde fan vara lämplighets-test på att få bli förälder vid såna tillfällen!!

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Så hon tvångsmatar stackarn för att flickan är "hungrig"?

Ja, om jag skulle starta dagen med friterad potatis/läs chips och lite mjölkchoklad/läs högoktanigt socker. Ja då skulle jag också vara ständigt hungrig...

Men flera kilo av friterad sörja och godis hjälper inte. Förmodligen är flickan uppåt väggarna undernärd! Protein, mineral, vitamin och fiber och fan vet vilka fler brister hon lider av!:mad:

Lär de inte ut näringslära i skolan längre? Sunt förnuft?:huvet

trosell

Medlem
Gick med
5 Sep 2004
Hoj
1 Liter
Herrejävlar, omyndigförklara föräldrarna och ge ungen vård! och skicka en truck med empati till vissa skribenter i denna tråd.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
:mad: :huvet :död :gråta :zpy :finger :censored :kulspruta :kulspruta :6surkart :machinegu :4skrika

Föräldrarna/föräldern borde fan bindas mellan 2 långsamma traktorer som e på väg åt varsitt håll!
Efter att de blivit flådda levande och blivit tvingade att krypa på mage igenom krossat glas och grovsalt!!!
neJJ ja tYkCer mann bårDe henga deM i pung kUlerna ock sPåta på deMs ansiKte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Hur har de råd? Är det såna där jävla trailertrash-socialfall, och hur har de råd isåfall? De har inte råd att bo men nog fan kan de äta ihjäl sig allt :mad: Är maten så jävla billig där borta?

Den typiska "Trailertrash-människan" i USA har ungefär lika mycket pengar över i månaden som du har. Plus att allt är 30-50% billigare att köpa där också.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Men hur i fridens dar kan man som förälder låta en unge bli sååå inihelvetes jävla fet.!!! :va Man tror ju knappt sina ögon när man ser det där.

Det måste vara något gravt fel på ämnesomsättningen, och föräldrarna är väl förmodligen utvecklingstörda som inte fattar att sådan kost ger FETTMA!!!!!!!! :rolleyes:

Vad är det för fel på fil och müsli till frukost.?? Kokt potatis och ja..lixom vanlig mat till lunch och middag. Lite godis och läsk IBLAND.!! Det är föräldrarnas förbannade skyldighet att se till att barnen får rätt mat.

Grov misshandel skulle man nog kunna påstå. Ungen skulle knappast mått sämre om den fått stryk istället Varför godkänner myndigheterna sånt här!!?

Ja...nog fan blir man mörkrädd. Och det är ju inte helt ovanligt att dom få ggr. som jag besöker en hamburgerrestaurang, ser tjocka vuxna ihop med tjocka barn. Nu är det ju såklart ett fritt land och folk får äta vad fan dom vill. Men att det leder till ohälsa är ju ingen hemlighet.

Nåja...jag fortsätter med min müsli och känner mig rätt så sund. :wiggle

//Mad

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á

Ja...nog fan blir man mörkrädd. Och det är ju inte helt ovanligt att dom få ggr. som jag besöker en hamburgerrestaurang, ser tjocka vuxna ihop med tjocka barn. Nu är det ju såklart ett fritt land och folk får äta vad fan dom vill. Men att det leder till ohälsa är ju ingen hemlighet.

//Mad

Du menar alltså att tjocka människor borde inte äta hamburgare , pizza o dyl
bara för att dom är tjocka ? Dom kanske gör just som du endast går dit få ggr i halvåret typ , dom kanske har dålig ämnesomsättning , men endå
vill unna sina barn en stor slemmig burgare.

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Men hur i fridens dar kan man som förälder låta en unge bli sååå inihelvetes jävla fet.!!! :va Man tror ju knappt sina ögon när man ser det där.

Det måste vara något gravt fel på ämnesomsättningen, och föräldrarna är väl förmodligen utvecklingstörda som inte fattar att sådan kost ger FETTMA!!!!!!!! :rolleyes:

Vad är det för fel på fil och müsli till frukost.?? Kokt potatis och ja..lixom vanlig mat till lunch och middag. Lite godis och läsk IBLAND.!! Det är föräldrarnas förbannade skyldighet att se till att barnen får rätt mat.

Grov misshandel skulle man nog kunna påstå. Ungen skulle knappast mått sämre om den fått stryk istället Varför godkänner myndigheterna sånt här!!?

//Mad

Kan vara så att en förälder är en sk feeder.
Har gått "dokumentärer" om det på tv. En feeder gillar känslan av att någon är beroende av honom/henne, eller så tänder dom sexuellt på att partnern går upp i vikt.
Därför ger dom sitt offer, en gainer, överdrivna mängder mat. Sedan mäter dom t.ex armarna och om dom har fått större omkrets så blir feedern kåt, filmar bristningar etc.
Att göda sitt barn skulle då kunna vara en icke sexuell variant av det.
Ta detta med en nypa salt, det är från TV5.

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Du menar alltså att tjocka människor borde inte äta hamburgare , pizza o dyl
bara för att dom är tjocka ? Dom kanske gör just som du endast går dit få ggr i halvåret typ , dom kanske har dålig ämnesomsättning , men endå
vill unna sina barn en stor slemmig burgare.

Någon gång ibland gör ingenting, men är man en tjockis så kanske man ska tänka på vad man stoppar i sig. För hälsans skull alltså. Och man borde verkligen inte ge sitt feta barn slemmiga burgare, det fattar du väl själv!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA