Dr.Bike
Guest
Ja som sagt nu, känner man sig inte så fet längre.
SÅ fet...???
Hörrö! Inga anorexiatvångstankar här! Den dag du kan anses fet har helvetet frusit till is.
Ja som sagt nu, känner man sig inte så fet längre.
Hon gömmer sig under stora tröjor nu för tiden när hon tränar så det är ingen som riktigt vet2969824SÅ fet...???
Hörrö! Inga anorexiatvångstankar här! Den dag du kan anses fet har helvetet frusit till is.
Ja just det, det var sånna här inlägg som fick mig att skippa OT-forumet.Jösskottapetter, vilken padda! Låt henne flyta över till Afrika så hon kommer till någon nytta.
Hon gömmer sig under stora tröjor nu för tiden när hon tränar så det är ingen som riktigt vet
Hur har de råd? Är det såna där jävla trailertrash-socialfall, och hur har de råd isåfall? De har inte råd att bo men nog fan kan de äta ihjäl sig allt Är maten så jävla billig där borta?
neJJ ja tYkCer mann bårDe henga deM i pung kUlerna ock sPåta på deMs ansiKte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Föräldrarna/föräldern borde fan bindas mellan 2 långsamma traktorer som e på väg åt varsitt håll!
Efter att de blivit flådda levande och blivit tvingade att krypa på mage igenom krossat glas och grovsalt!!!
Hur har de råd? Är det såna där jävla trailertrash-socialfall, och hur har de råd isåfall? De har inte råd att bo men nog fan kan de äta ihjäl sig allt Är maten så jävla billig där borta?
Ja...nog fan blir man mörkrädd. Och det är ju inte helt ovanligt att dom få ggr. som jag besöker en hamburgerrestaurang, ser tjocka vuxna ihop med tjocka barn. Nu är det ju såklart ett fritt land och folk får äta vad fan dom vill. Men att det leder till ohälsa är ju ingen hemlighet.
Nåja...jag fortsätter med min müsli och känner mig rätt så sund.
//Mad
Men hur i fridens dar kan man som förälder låta en unge bli sååå inihelvetes jävla fet.!!! Man tror ju knappt sina ögon när man ser det där.
Det måste vara något gravt fel på ämnesomsättningen, och föräldrarna är väl förmodligen utvecklingstörda som inte fattar att sådan kost ger FETTMA!!!!!!!!
Vad är det för fel på fil och müsli till frukost.?? Kokt potatis och ja..lixom vanlig mat till lunch och middag. Lite godis och läsk IBLAND.!! Det är föräldrarnas förbannade skyldighet att se till att barnen får rätt mat.
Grov misshandel skulle man nog kunna påstå. Ungen skulle knappast mått sämre om den fått stryk istället Varför godkänner myndigheterna sånt här!!?
Ja...nog fan blir man mörkrädd. Och det är ju inte helt ovanligt att dom få ggr. som jag besöker en hamburgerrestaurang, ser tjocka vuxna ihop med tjocka barn. Nu är det ju såklart ett fritt land och folk får äta vad fan dom vill. Men att det leder till ohälsa är ju ingen hemlighet.
Nåja...jag fortsätter med min müsli och känner mig rätt så sund.
//Mad
Du menar alltså att tjocka människor borde inte äta hamburgare , pizza o dyl
bara för att dom är tjocka ? Dom kanske gör just som du endast går dit få ggr i halvåret typ , dom kanske har dålig ämnesomsättning , men endå
vill unna sina barn en stor slemmig burgare.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|