Fighter
Ny medlem
Skit trist att höra Fredrik.. men tur att det gick bra med dig.
Jo förjävla synd på den hojen, menmen shit happens. Nu blir det till att rasta agustan på heltid istället
Skit trist att höra Fredrik.. men tur att det gick bra med dig.
Jo förjävla synd på den hojen, menmen shit happens. Nu blir det till att rasta agustan på heltid istället[/QUOTE
Lider med dig,riktigt fin hoj,skönt att du klarade bra.
Men jag måste säga att jag ser verkligen framemot att få se Agustan ute på vägarna
Jo förjävla synd på den hojen, menmen shit happens. Nu blir det till att rasta agustan på heltid istället
Ja jävla moppebil fan Jag kom över ett krön och ca 30m efter krönet på en anslutande grusväg står en sketen jäkla moppebil med två fjortistjejer i. Dom ser mig inte utan kör rätt ut i vägen, han få ner farten till ca 20kmh innan det smäller.
Hojen blir det nog inlösen på, jag klarade mig med ett svullet knä och några blåmärken.
Får moppefuckot ta smällen för ersättning etc?
Kan inte reglerna, men vad händer om försäkringsbolaget säger "På den där 70 vägen hinner man gott och väl bromsa in för den utfarten om man inte kör för fort... och flickorna säger att motorcykeln kom i 150"?Det bör hon få eftersom jag färdades på huvudled och hon körde ut från en liten grusväg, hon hade väjningsplikt.
hon hade väjningsplikt.
Oavsett vilken hastighet du färdades i?
Genom den kurvan så kör man inte fort.... en skymd vänsterkurva, relativt smal väg.... och som tidigare i tråden så vid kraschen så gick det kanske i 20km/h.... Hojen såg inte allt för demolerad ut på plats enligt mina ögon... och "moppe-fukko-bilen" ska vi ju inte snacka om... enbart en trasig bakspoiler vad jag kunde se. Men riktigt skönt att du mår bra Fredrik, bara ut å rasta Agustan nu
Skymd o tvär? Sådär va.
Ja jävla moppebil fan Jag kom över ett krön och ca 30m efter krönet på en anslutande grusväg står en sketen jäkla moppebil med två fjortistjejer i. Dom ser mig inte utan kör rätt ut i vägen, han få ner farten till ca 20kmh innan det smäller.
Hojen blir det nog inlösen på, jag klarade mig med ett svullet knä och några blåmärken.
jäkla moppebil med två fjortistjejer i..
jäkligt surt med krock, men måste fråga, fick du ligga ?
Haha självklart!, vi tog oss en snabbis alla tre i buskarna när vi var klara med pappersarbetet
Skymd o tvär? Sådär va.
Jobbar du åt moppens bolag eller?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |