Geggamoja
Den äkta ducati-andan
Lite snabbare, lite bättre, mycket snyggare? Oh yeah baby, keep it coming!
Den äkta ducati-andan
Lite snabbare, lite bättre, mycket snyggare? Oh yeah baby, keep it coming!
Nu ska vi inte moppsa oss, alla vet att kåtemmmer skakar sönder i varannan kurva
Läste just att bulten är duktigt grusig idag.. suntar och grus är det så ni har det varje onsdag?
Bulten är nästan alltid grusig om dagarna när sand- och gruslastbilarna åker där i skytteltrafiken men det försvinner snabbt sen framåt kvällen. Vettefan om det är bilarna som får gruset att damma bort eller om sandbolagen kör ut sopbilar innan de går hem.
Va snackaru om? Jag har Ducatin stående på Rosenhill och tar en taxi dit efter jobbet på onsdagar för att fika och posera. Tänkte ni faktiskt köra hoj?
Nja det är inte det vanliga gruset...
Dom har lagt ut ny stödkant i högerkurvorna på Slingerbulten så det ligger ganska mycket grus på vägen.. Knäskrap i högerkurvor är inte att rekommendera ikväll
Antar att PippiT hänger i Kungsan imorgon då..........(här ska det vara en regnbågsikon egentligen)
Är på oavsett om det är norr eller söder som gäller. Bara jag vet var och när jag ska befinna mig.
Hinner inte du från jobbet till skogis på 30 minuter? Va va va som du kör är du där på 15 minuter juuuuuu. Bara haka på nu. Kul med lite fruntimmer så Jonas har nån att prata med.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|