I morgon ska det tränas, först nu vågar jag sätta på LapTimern.
Måste under 1,30 i morgon...
Kör du gamla sträckningen efter rakan?
I morgon ska det tränas, först nu vågar jag sätta på LapTimern.
Måste under 1,30 i morgon...
Tänkte åka till karskoga och träna nästa vecka... Vilka tider är det som gäller? Pris?
16-20, förra året kostade det 400, så mycket dyrare än så lär det väl inte vara.
Själv åker jag imorn och fredag med banåkning.nu
Hoppas på bra väder.
Nu sitter jag på ett jävla hotell i härjedalen o väntar på minusgrader som inte kommer.
Det blev en säsong till iaf..... jag var helt säker på att det var slut med banåka, men en Honda 600-07 fick mig att ändra mig, måste ju ha testat en 600 innan jag lägger av. Det ångrar jag inte alls, det är det roligaste jag kört på 2 hjul. Satte personbästa med 1.13,5 igår efter endast 2 onsdagsträningar på hojen känns också lovande, speciellt som den är helt original. Kanske att man vågar sikta neråt 1.10 i år. Nån gång i juli kanske när det är varmt och om formen infinner sig. Den svänger verkligen som en del säger "man behöver bara titta på den". Var o varannan kurva får jag ta tillbaks den för att inte köra ut på INSIDAN. En positiv bieffekt av en liten hoj är att jag inte blir så trött av att köra den.
Kul också att träffa både nya o gamla bekanta på onsträningarna, ni får nog se mkt av mig på dom!!
Ja det vart en premiär kväll för mig på Mc Doktorns gamla pärla. Nu har man tagit oskulden på slicks, känndes fint. har en del att göra på fjädrings inställningarna men det var skönt att få lufta den lite. Nästa vecka kanske jag tar med egen bensin så jag kan köra alla pass
Det blev en säsong till iaf..... Kul också att träffa både nya o gamla bekanta på onsträningarna, ni får nog se mkt av mig på dom!!
även jag var där o gled lite...dock bara fram till 15:30 sen var jag tvungen att dra. min hoj fungerar inte så det blir inge körning förens juli....
Ofan, jag försökte ringa dig, men ditt nummer har övertagits av någon anders som inte alls ville med och träna roadracing.
Var hittar man info om kvällsträningar på åsen?
Har klubben nån egen hemsida?
Hur är kvällen upplagd? Är det gatåkare där oxå, kanske även bilar?
http://www.karlskogamotorstadion.com/
Där har du hemsidan, det är bara för licens åkare, en timme är uppdelad i tre 20min pass, en b-licens grupp, en a-licens grupp och en bilgrupp.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|