gamle
http://www.sydskanesemse.nu/
oGGe skrev:Då e det nog inte martin men förjävligt ändå...
Det är inte martin helt säkert det vet jag jag vet vem det är nu.
oGGe skrev:Då e det nog inte martin men förjävligt ändå...
Man tackar allra ödmjukast. Tycker åxå att det blev bra flyt eftersom vi var ca 10-12 åkare i vår grupp.snippe skrev:Jag vill bara instämma och tacka alla i "lite snabbare gruppen" för en mycket trevlig onsdag kväll, och VV som ledde helt enligt reglerna
Varnade på radion, tydligen så blöder vissa vägar av olja p.g.a. värmen De har försökt sanda för att binda lite - men det är ju halt ändå. Även vägen mellan 102:an och Everlöv var drabbad. Pratade med några i Sjöbo, fanns visst fler vägar. VV borde kanske posta här innan onsdagsgazzet en lägesrapport om vägarna?GSXR Junior skrev:Förresten, vad fan har dem gjort med vägen mellan Revinge o Veberöd? Den va ju såphal!
Afan, var därför vägen mellan Veberöd o Revinge såg ut som en sandlåda...FireSalle skrev:Varnade på radion, tydligen så blöder vissa vägar av olja p.g.a. värmen De har försökt sanda för att binda lite - men det är ju halt ändå. Även vägen mellan 102:an och Everlöv var drabbad. Pratade med några i Sjöbo, fanns visst fler vägar. VV borde kanske posta här innan onsdagsgazzet en lägesrapport om vägarna?
xyx skrev:Jag har inte varit med på gazzet idag pga diverse andra saker
Men, min syster ringde nyligen och sa att det skett en olycka utanför lägenheten där hon befann sig (Nobelvägen/Kristianstadsgatan).
Hon var orolig att det var jag för att det var en röd hoj som liknade min och det såg riktigt allvarligt ut och det är nära min bostad.
Så jag undrar om alla är OK? Dede?
Rolfs dotter skrev:Som många andra har skrivit - det var inte Martin som kolliderade med bilen. Jag vet vem killen är, fick meddelande klockan två inatt från akuten och kan meddela att han inte klarat sig särskilt bra. Han körde väldigt sakta - så pass sakta att han inte ens har ett skrapsår, MEN - en kota i ryggen är krossad och därmed är även ryggmärgen skadad. Förlamad från bröstet och ner.
ha ha det var jag,så går det iblandKitte skrev:Tackar också Maffan för en trevlig runda!
Endast en incident vad jag vet. Det var nån som körde framför mig som fick lite gräskänning i en kurva vid Häckeberga.
Ser framemot nästa gazz!
"haha"gsxrtobbe skrev:ha ha det var jag,så går det ibland
Robz skrev:EDIT: Har totalt haft 7 st direkt framför mig som antingen haft Close calls eller åkt av genom åren. En blev illa skadad; ambulans o polis... ovisshet... osv...
Inte kul att sätta polarna i sådana situationer.
/Gräs på Knudan o lite annat
Rolfs dotter skrev:Som många andra har skrivit - det var inte Martin som kolliderade med bilen. Jag vet vem killen är, fick meddelande klockan två inatt från akuten och kan meddela att han inte klarat sig särskilt bra. Han körde väldigt sakta - så pass sakta att han inte ens har ett skrapsår, MEN - en kota i ryggen är krossad och därmed är även ryggmärgen skadad. Förlamad från bröstet och ner.
Robz skrev:"haha"
Alla kan hamna utanför asfalten... men de flesta inser allvaret
/Gräs på Knudan o lite annat
Juppwonderwizard skrev:va det jag ? eller du har haft oturen att vara på plats vid fler olyckor med taskig utgång ?
Robz skrev:Jupp
Jag menar inte inlägget som moralpredikan - har själv klotat, men man bör ta sådant allvarligt och inte skoja bort det som ovan... det räcker att oavsiktligt hamna på fel sida mittlinjen för att det skall sluta mycket illa.
Lunkiz skrev:skit va tråkigt att höra..... vems fel var det? hans el bilens?
Kitte skrev:Tackar också Maffan för en trevlig runda!
Endast en incident vad jag vet. Det var nån som körde framför mig som fick lite gräskänning i en kurva vid Häckeberga.
Ser framemot nästa gazz!
Maffan skrev:Har jag grupp nästa gång blir det 100+ på rakorna och 70 - 80 i svängarna,, vill sota av hojen lite.. Men tackar själv för att ni höll samman en bra grupp.. Tack till M@rre74 för uppsamlingen.. toppenjobbat,, nästa gång oxå eller
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|