Onsdagsgazzet™ - 13/7

Rolfs dotter

Bits bara ibland! ;o)
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Alla på Racehouse! ;o)
MBGIRL skrev:
Känns lite som det kvittar när han nu ligger på sjukhus o är förlamad.

Vems fel det än är så är det ju ALLTID motorcyklisten som drabbas som jävligast.

Håller tummarna för att det går bra för killen på sjukhuset och han återfår känseln.
Det är tyvärr omöjligt (i dagens läge iaf) då han har fått en tvärlesion, alltså att ryggmärgen är helt avskuren.

Förövrigt har jag fortfarande inte fått något riktigt svar på hur det hela gick till och vems fel det var. Vet bara att han efter smällen låg på mage med benen in under bilen och hade förlorat sin känsel från bröstet och ner. Inte ett skrubbsår, eller ens blåmärke på kroppen, men likväl en krossad kota. :(

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Rolfs dotter skrev:
Det är tyvärr omöjligt (i dagens läge iaf) då han har fått en tvärlesion, alltså att ryggmärgen är helt avskuren.

Förövrigt har jag fortfarande inte fått något riktigt svar på hur det hela gick till och vems fel det var. Vet bara att han efter smällen låg på mage med benen in under bilen och hade förlorat sin känsel från bröstet och ner. Inte ett skrubbsår, eller ens blåmärke på kroppen, men likväl en krossad kota. :(

Fy sjutton :( Hoppas verkligen att läkarna kan hjälpa honom tillbaka såsmåningom :(

Delti

SSEMSE#10120
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
Ingen
Gula faran skrev:
Tack för trevlig runda Delti mfl... härliga vägar lite uppåt!

Våfflorna var goa :rofl .....riktiga landsvägspriser :lol :hihi

.....häckeberga-genarp-sjöbo etc börjar bli trist runda!! :rolleyes:

Tack själv.
Den rundan (23mil blev det för min del ) var :tummenupp , får vi ta o göra om vid lite bättre väder.

Delti

SSEMSE#10120
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
Ingen
Rolfs dotter skrev:

Det e inte klokt, vet inte riktigt vad man ska säga...
Tycker j-vligt synd om den drabbade killen och dennes familj...
för vad det hjälper.

/Delti

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom