Maffan skrev:Får se om man tillåts ta en grupp till då
Om du vill så kan jag samla ihop till dig på ons ... när du hör knallarna så vet du att alla är framme
Maffan skrev:Får se om man tillåts ta en grupp till då
Det är tyvärr omöjligt (i dagens läge iaf) då han har fått en tvärlesion, alltså att ryggmärgen är helt avskuren.MBGIRL skrev:Känns lite som det kvittar när han nu ligger på sjukhus o är förlamad.
Vems fel det än är så är det ju ALLTID motorcyklisten som drabbas som jävligast.
Håller tummarna för att det går bra för killen på sjukhuset och han återfår känseln.
Rolfs dotter skrev:Det är tyvärr omöjligt (i dagens läge iaf) då han har fått en tvärlesion, alltså att ryggmärgen är helt avskuren.
Förövrigt har jag fortfarande inte fått något riktigt svar på hur det hela gick till och vems fel det var. Vet bara att han efter smällen låg på mage med benen in under bilen och hade förlorat sin känsel från bröstet och ner. Inte ett skrubbsår, eller ens blåmärke på kroppen, men likväl en krossad kota.
Gula faran skrev:Tack för trevlig runda Delti mfl... härliga vägar lite uppåt!
Våfflorna var goa .....riktiga landsvägspriser
.....häckeberga-genarp-sjöbo etc börjar bli trist runda!!
Rolfs dotter skrev:Det är tyvärr omöjligt (i dagens läge iaf) då han har fått en tvärlesion, alltså att ryggmärgen är helt avskuren.
Förövrigt har jag fortfarande inte fått något riktigt svar på hur det hela gick till och vems fel det var. Vet bara att han efter smällen låg på mage med benen in under bilen och hade förlorat sin känsel från bröstet och ner. Inte ett skrubbsår, eller ens blåmärke på kroppen, men likväl en krossad kota.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|