Onsdagsgazzet™ - 31/8

-Z-

Veteran Racing
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
ZXR 750
Film, efterlysning...

Eslöv :confused:

Nej.
Jag har iofs ingen rätt att ha en åsikt om stället eftersom jag inte brukar ha tid att ut och gazza onsdagar. :rolleyes:

Men. Jag skulle svänga förbi och hämta en film från SRW, som jag lyckats missa några gånger tidigare. Nu kom vi överens i söndags att jag skulle dit och hämta den vid gazzet. Hade jag och maskinen varit hel så hade jag mer än gärna rulllat upp och rullat med på turen. Men inte ToR Eslöv i bil...

Tyvärr har jag varken mail, nick, eller namn på regisören, så om du läser detta så identifiera dig, så kan vi lösa det på annat sätt.

Filmen är när jag och robz (tror jag) blir jagade några varv på SRW.

Suck, jaja får nog lägga ner min klubb för inbördes beundran. Ingen större framgång... :arsele

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
-Z- skrev:
Eslöv :confused:

Nej.
Jag har iofs ingen rätt att ha en åsikt om stället eftersom jag inte brukar ha tid att ut och gazza onsdagar. :rolleyes:

Men. Jag skulle svänga förbi och hämta en film från SRW, som jag lyckats missa några gånger tidigare. Nu kom vi överens i söndags att jag skulle dit och hämta den vid gazzet. Hade jag och maskinen varit hel så hade jag mer än gärna rulllat upp och rullat med på turen. Men inte ToR Eslöv i bil...

Tyvärr har jag varken mail, nick, eller namn på regisören, så om du läser detta så identifiera dig, så kan vi lösa det på annat sätt.

Filmen är när jag och robz (tror jag) blir jagade några varv på SRW.

Suck, jaja får nog lägga ner min klubb för inbördes beundran. Ingen större framgång... :arsele
Jimmy retta är det som filmade :tummenupp

Robz

Guest
...kan vara filmen Anders från Hököpinge gjorde... jag har den på Skiva - skall titta om du är med... :tomten

-Z-

Veteran Racing
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
ZXR 750
GSXR1100R skrev:
Jimmy retta är det som filmade :tummenupp

Jimmyretta bekräftad oskyldig. Avskriven från misstankarna.

Robz skrev:
...kan vara filmen Anders från Hököpinge gjorde... jag har den på Skiva - skall titta om du är med... :tomten

Mmm, det stämmer nog bättre. Hököpinge känner jag igen. :tummenupp

Har du någon kontaktinfo så PMa gärna. (Om jag är med)

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Jag hinner ev. ner till S-oil i S-torp till kl. 18 för att se om där står någon... isf kör jag en liten runda därifrån med de som finns där :)

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Jag kör från Stortorget i Malmö ca kl 17.00, bör väl vara framme i Höör ... flåt .... Eslöv vid 17.30. Någon annan fr Malmö som gör detsamma?

Last edited:

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
TheDude skrev:
Jag hinner ev. ner till S-oil i S-torp till kl. 18 för att se om där står någon... isf kör jag en liten runda därifrån med de som finns där :)

hmm jag hade ju velat köra i din grupp.. men har redan lovat att köra med till eslöv...:(

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
Ska ni köra till Sjöbo rakan imorn lr??
Eller farbror blå ska va där imorgon oxå?

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
äntligen tillbax i sydskåne igen :) .....med en ny hoj (för mig iallfall) :banana

verkar som farbror blå varit i farten en del medan man varit borta....
:fatta!

e eslöv stort eller eller kommer det att vara omöjligt att hitta alla riders :confused:

synes imorrn :tummenupp

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
ducati 900 ssie -00, CBR 900 RR -95
oGGe skrev:
Då hoppas ja de står folk på matoil i staffanstorp och leder oss till Eslöv... :rolleyes:

Nä får se om kroppen återhämtat sej efter turen hem från Örebro igår som gick i höga farter utan nån kåpa... :död

Helt otroligt fattar inte hur du pallar hålla tempot, jag tappade ju typ huvudet...mmm man har lite o lära...nåja det kommer...du e grym :rock

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
ducati 900 ssie -00, CBR 900 RR -95
El Garto skrev:
Jag kör från Stortorget i Malmö ca kl 17.00, bör väl vara framme i Höör ... flåt .... Eslöv vid 17.30. Någon annan fr Malmö som gör detsamma?

Mmm kanske får du då sällskap av två brudar...som oxså ska ut till eslöv...ses kanske på stortorget i malmö då...måste till mitonga först o kolla upp lite med mc:n.

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
SirBarret skrev:
Ska ni köra till Sjöbo rakan imorn lr??
Eller farbror blå ska va där imorgon oxå?
tror inte vi kommer till sjöbo mer i år ......... förmycket poliser för våran smak

Jag kommer antagligen inte då jag inte har någon barnvakt imorron .....

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
El Garto skrev:

Jag skall brumma från Malmö och hittar inte till Bonnlöv så jag tar gärna rygg på dig! Stortorg klockan 17 it is!

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Kör nog också från Malmö, men det blir inte vid 17.
Snarare 17.30.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...