Mr K
I win, you loose!
Polisen hittar inte till eslöv .......micke.a skrev:Av vilken anledning är det ESLÖV ?
Polisen hittar inte till eslöv .......micke.a skrev:Av vilken anledning är det ESLÖV ?
Mr K skrev:Polisen hittar inte till eslöv .......
Jimmy retta är det som filmade-Z- skrev:Eslöv
Nej.
Jag har iofs ingen rätt att ha en åsikt om stället eftersom jag inte brukar ha tid att ut och gazza onsdagar.
Men. Jag skulle svänga förbi och hämta en film från SRW, som jag lyckats missa några gånger tidigare. Nu kom vi överens i söndags att jag skulle dit och hämta den vid gazzet. Hade jag och maskinen varit hel så hade jag mer än gärna rulllat upp och rullat med på turen. Men inte ToR Eslöv i bil...
Tyvärr har jag varken mail, nick, eller namn på regisören, så om du läser detta så identifiera dig, så kan vi lösa det på annat sätt.
Filmen är när jag och robz (tror jag) blir jagade några varv på SRW.
Suck, jaja får nog lägga ner min klubb för inbördes beundran. Ingen större framgång...
GSXR1100R skrev:Jimmy retta är det som filmade
GSXR1100R skrev:Jimmy retta är det som filmade
Robz skrev:...kan vara filmen Anders från Hököpinge gjorde... jag har den på Skiva - skall titta om du är med...
TheDude skrev:Jag hinner ev. ner till S-oil i S-torp till kl. 18 för att se om där står någon... isf kör jag en liten runda därifrån med de som finns där
AleX skrev:De gör inte alla som kör hoj heller..
oGGe skrev:Då hoppas ja de står folk på matoil i staffanstorp och leder oss till Eslöv...
Nä får se om kroppen återhämtat sej efter turen hem från Örebro igår som gick i höga farter utan nån kåpa...
El Garto skrev:Jag kör från Stortorget i Malmö ca kl 17.00, bör väl vara framme i Höör ... flåt .... Eslöv vid 17.30. Någon annan fr Malmö som gör detsamma?
Firebird skrev:Mmm kanske får du då sällskap av två brudar...som oxså ska ut till eslöv...ses kanske på stortorget i malmö då...måste till mitonga först o kolla upp lite med mc:n.
tror inte vi kommer till sjöbo mer i år ......... förmycket poliser för våran smakSirBarret skrev:Ska ni köra till Sjöbo rakan imorn lr??
Eller farbror blå ska va där imorgon oxå?
El Garto skrev:Jag kör från Stortorget i Malmö ca kl 17.00, bör väl vara framme i Höör ... flåt .... Eslöv vid 17.30. Någon annan fr Malmö som gör detsamma?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|