Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 8/9

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Bra där! Det ser ut att lösa sig med funktionärer för långsam och medel:tummenupp Jag plockar ut funktionärer på plats efter behov, som vanligt.

Nu är det tempot på spammet vi väntar på. 264 inlägg i förra veckans tråd. Inte riktigt på Kapten Blåskäggs nivå men ändå...

Du kan få ett munspel i luftintaget, så får du åka först och skreMmA alla vilDa juR.

Jag trodde det räckte med att ta av sig hjälmen.
 
Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Beware, djurdjävlar!!:arsele



[YOUTUBE-ID]a0q2Vy3fx2I[/YOUTUBE-ID]
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Häng med på onsdag då?

Att du inte sett mig på ngn körning beror nog på att du reggade dig här i april, jag har inte varit med på ngn onsdagskörning i år :tungan

Körde in hojen 150 mil i april och maj, inte många hojar ute då, men sedan så vart jag inte nöjd med mina nya originalcylindrar och beställde ett par nya i segjärn från USA, plus kolvar, bultar och ringar. Skulle ta 4 veckor att tillverka, jo tjena, har nu väntat i 3 månader :D Men men, cylindrarna dimper nog ner snart. Ringde till firman förra veckan och då satt burkarna iaf i honingsmaskinen.

Wohooo... kan det tänkas att det kommer med en HD också? Eller står den i delar i garaget?

Jopp, cyllar och toppar är av. Ska skriva i byggtråden när jag fått delarna ovan och kan montera ihop den. Satsar på inkörning i september/oktober
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Jopp, cyllar och toppar är av. Ska skriva i buggtråden när jag fått delarna och bygger ihop den. Satsar på inkörning i september/oktober

Nice. Att det är på gång alltså. :)

Däremot har nog onsdagskörningarna avtagit då... gubbarna i Skitsnack klarar inte kylan... själv kör jag tills snön faller. :yoparty
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)

Med sothoran i ledet behöver vi inte oroa oss för villt. Kan du öppna upp dina burkar lite dagen till ära, så att vi får se bönderna viftandes med högafflarna också. Det är alltid lika kul

EDIT: Hoj ej körbar. OK
 
Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Näst intill... :)
Håller koll på vägtempen, när den kommer ned till 3 grader så är det dags att ställa in hojen och det var förra året ganska precis i början av November.

Att drivpaketet klarar kylan vet vi, men hur ser ditt "paket" ut efter en 3 graders repa? Pincett-mode on? Gömma salamin har fått ett nytt ansikte, hahaha!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top