Reisen... är inte det godiset för äldre medborgare3170559fick ju 2 stockar reisen i mig igår... å inte va jag grining heller
vart bara lite uppretad på vissa i trafiken
Reisen... är inte det godiset för äldre medborgare3170559fick ju 2 stockar reisen i mig igår... å inte va jag grining heller
vart bara lite uppretad på vissa i trafiken
Reisen... är inte det godiset för äldre medborgare
För mogna män heter det...
Är du för gammal för o va lammkött nu då menar du?
3170611För mogna män heter det...
Man är inte äldre än vad man gör sig, därav att folk blir kallade för gubbsjuka3170619Är du för gammal för o va lammkött nu då menar du?
eftersom jag har lärt mig (men skiter fullständigt i det) att man ska respektera äldre så erkänner jag att du har rätt3172593du är bara avis
eftersom jag har lärt mig (men skiter fullständigt i det) att man ska respektera äldre så erkänner jag att du har rätt
ja, fast när jag blir äldre, då är ju du gråhårig3173309va inte ledsen för det nu du kommer dit du oxå med tiden
låter lysande kör 18 då slipper man lotsas sig hem på något sunkigt baklyse på en 240 i 90knyck
Annars kan jag lotsa hem dig med 3 stycken big knick rätt i ögat!
men du din jävla faaarskalle! jag ta fram navigator xenon så proppar jag käften på dig
låter lysande kör 18 då slipper man lotsas sig hem på något sunkigt baklyse på en 240 i 90knyck
Passar tokbra tycker jag. Om nu bara febern kan lägga sig i någon annans säng så kommer jag med min nybesiktade godkända TrumpetVi är några stycken som funderar på om vi ska ta och börja åka lite tidigare på ons kvällarna nu....de börjar ju bli mörkare o kyligare och kanske inte så många veckor kvar nu...vad tycker ni? Skulle 18-tiden passa oss bättre eller?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|